Niet belangrijk, wel opvallend

Nick25
Nuovo Arrivato
Berichten: 24
Lid geworden op: di mar 28, 2006 11:36

Niet belangrijk, wel opvallend

Bericht door Nick25 »

Mijn GP staat nu bij de dealer te wachten voor ik hem eindelijk mag ophalen....

Toen ik hem ging bekijken, viel me wel iets op!
Als ik hier op de site kijk/lees hebben de meeste toch wel de duurdere versies zoals de emotion/sport en/of extra opties besteld. Maar als ik de GP's bekeek waar de mijne tussen stond zo een stuk of 10, was de mijne de enige met 17" velgen en in de Emotion uitvoering. De andere hadden op een aantal met 16" na, gewoon de 15" velgen en waren ze vrij standaard.

Niet echt belangrijk nieuws :roll: , maar viel me gewoon even op :lol:
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

ik denk dat de meeste mensen die een standaard auto hebben in bijvoorbeeld Active uitvoering de auto wel mooi vinden maar verder niet zo boeiend (ouwe mensen en vrouwen om maar eens flink te generaliseren :wink: )
joedelta

Bericht door joedelta »

De mensen op dit forum zijn mensen die echt geïnteresseerd zijn in hun auto , hoe hij er uit ziet en hoe hij presteert.....met andere woorden: liefhebbers dus. :D :D :D

De meerderheid van het (Nederlandse) autokopend publiek is dat natuurlijk niet (helaas). Bij mijn dealer vond ik het trouwens mee vallen, er staan doorgaans wel een aantal Sport en Emotion uitvoering te wachten op aflevering.
GPsport
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 16:53

Bericht door GPsport »

er zijn ook mensen die het niet kunnen/willen betalen.
GrandePunto Sport 130
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

wat, het forumlidmaatschap? :wink:
Laatst gewijzigd door Peter_R op di mei 16, 2006 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Of mensen die het niet zo boeien met alle toeters en bellen.
Mijn vader geeft bv. niet om lichtmetaal. Als ik in de auto zit zie ik het toch niet, zegt hij altijd. En in de garage ook niemand dus waarom zou ik ze nemen. Is wel een kern van waarheid.

Ik vind het gewoon bij de auto passen en heb dan ook 17" op mijn sport.
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

GPsport schreef:er zijn ook mensen die het niet kunnen/willen betalen.
is ook waar....wij zijn hier op het forum gewoon verwende automobilisten.... :D
joedelta

Bericht door joedelta »

Peter_R schreef:wat, het forumlidmaatschap? :wink:
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
Patrick
Junior Stato
Berichten: 436
Lid geworden op: do mar 09, 2006 20:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Patrick »

Tja aangezien mijn vorige oude punto een dynamic versie was en een diesel wilde ik deze keer, te meer omdat de leasemaatschappij me geen strobreed in de weg ging liggen, alsmede ook mijn werkgever niet, een uitvoering hebben met heel veel erop. dus werd het een bezine (ipv diesel) 5drs emotion met extra's: leer, 16"LM, parkeersensoren en achterspoiler
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

en als je eenmaal een auto hebt gehad et toeters en bellen, wil je niet gauw terug naar een "kale" auto.

Zo zou ik never en nooit meer een auto zonder Climat control willen. Wat een gemak. Net als de Parkeer sensoren, al hebben die mij wel eens in de steek gelaten bij mij peugeot.

Cruise control vind ik ook ontzettend gemakkelijk. En zo zijn er allerlei dingen die je niet meer weg zou kunnen denken.
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Zo zou ik never en nooit meer een auto zonder Climat control willen. Wat een gemak. Net als de Parkeer sensoren, al hebben die mij wel eens in de steek gelaten bij mij peugeot.


t is maar en hulpmiddel en die willen wel eens verstek laten gaan.
je bent niet de eerste die dat gebeurd hoor :wink:
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Mijn mening is dat als je je wilt onderscheiden van de rest, je anders moet kunnen en willen zijn. Heb je niet zoveel geld en wil je wel opvallen middels je auto, neem je een goedkope wagen en bouw je hem af.

Mijn buurman heeft nu ook een GP. Mooie zwarte (Emotion oid) met -mijn god- wieldoppen..... :cry:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
joedelta

Bericht door joedelta »

grietje8 schreef:Mijn mening is dat als je je wilt onderscheiden van de rest, je anders moet kunnen en willen zijn. Heb je niet zoveel geld en wil je wel opvallen middels je auto, neem je een goedkope wagen en bouw je hem af.

Mijn buurman heeft nu ook een GP. Mooie zwarte (Emotion oid) met -mijn god- wieldoppen..... :cry:
dat is dan geen Emotion, want die heeft standaard LM-velgen (15"welliswaar, maar toch)
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

:D
Sorry, weet het verschil niet tussen de modellen. Heb mezelf alleen verdiept in het sport model ..... met velgen natuurlijk
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

grietje8 schreef::D
Sorry, weet het verschil niet tussen de modellen. Heb mezelf alleen verdiept in het sport model ..... met velgen natuurlijk

Ik kan er nog één. Edizone, dynamic... weet ik veel wat er allemaal rond rijd. Ik heb me ook alleen verdiept in de Sport. Zat alleen nog te twijfelen over kleur en velgen, maar daar zijn we uiteindelijk vlug uit gekomen.

Maar een GP met ....wielplaten.... tja, ik houd er niet van.
Afbeelding
Plaats reactie