er tussen uit gehaald.

Plaats reactie
attola
Nuovo Arrivato
Berichten: 57
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 18:32
Locatie: Barendrecht

er tussen uit gehaald.

Bericht door attola »

Hallo Vrienden van Fiat :) :) Geen GP meer voor mij, ik heb gisteren een berichtje geschreven dat de dealer definitief failliet was,maar die berichtgeving kan ik nergens meer terug vinden.kan iemand dit bericht er tussen uit hebben gehaald,omdat het een nogal negatieve mail was.
Tot op heden nog niets gehoord van F.A.N,de dealer is (Fiat hotel Dordrecht is toch failliet gegaan,WAT NU,WAT NU!!!!!!
Sinds Juni 2006 in het bezit van een GP sport met sky-dome en bleu&me op het stuur. In de kleur "oranje" (zie onder foto's attola via Romeodelta)
joedelta

Bericht door joedelta »

eh Atolla, je bericht staat er gewoon nog volgens mij:

http://www.grandepuntoclub.nl/Forum/vie ... =5334#5334

zie daar voor mijn antwoord.

Heel veel succes, en houd de moed er in!!!!
Laatst gewijzigd door joedelta op vr mei 26, 2006 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

ja ook van mijn kant.

rot voor je hoe het allemaal gelopen is.

daarom vind ik het ook goed dat je nooit ( zover ik weet ) hoeft aan te betalen als je een nieuwe auto koopt.

succes en hoop toch dat je nog voor een GP gaat.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Never en Nooit zal ik iets aanbetalen.... nog GEEN EURO...

In dit geval was je de centen mooi KWIJT geweest. :cry:


Ik hoop voor je Attola, dat het toch allemaal goed afloopt en alsnog je GP wilt / krijgt. Het is natuurlijk een schitterende auto.
Afbeelding
attola
Nuovo Arrivato
Berichten: 57
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 18:32
Locatie: Barendrecht

Het laatste nieuws.

Bericht door attola »

Na contact te hebben gehad met Fiat Lombardijen,is er een afspraak gemaakt om vanochtend langs te komen.De heer Swartchz die als verkoper mijn verhaal heeft aangehoord wil zijn best gaan doen om komende maandag contact te leggen met F.A.N. en zal mij daarna terug bellen. Mijn inruil van de Stilo blijft gelijk aan die van Dordrecht, tevens zal de heer Swartchz proberen om bij F.A.N te gaan vragen om voor mij een passende oplossing te zoeken ten opzichte van mijn frustraties van de afgelopen weken. Deze man komt bij mij prettig over en vind het tevens heel vervelend dat dit allemaal zo gelopen is. Nu maar hopen op een goede afloop. jammer dat ik 5 Juni niet met de Punto kan gaan,ik ga wel maar nog wel met de Stilo. Groetjes Attola.
Sinds Juni 2006 in het bezit van een GP sport met sky-dome en bleu&me op het stuur. In de kleur "oranje" (zie onder foto's attola via Romeodelta)
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Succes met de afloop. Leuk dat je in ieder geval wel naar VivaItalia gaat. Ik zie je daar!
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

En ik ook, tot Viva Italia
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

even voor Attola, nog even een link naar mijn mededeling elders op het forum:

http://www.grandepuntoclub.nl/Forum/vie ... 4&start=30
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Re: Het laatste nieuws.

Bericht door hannes »

attola schreef:Na contact te hebben gehad met Fiat Lombardijen,is er een afspraak gemaakt om vanochtend langs te komen.De heer Swartchz die als verkoper mijn verhaal heeft aangehoord wil zijn best gaan doen om komende maandag contact te leggen met F.A.N. en zal mij daarna terug bellen. Mijn inruil van de Stilo blijft gelijk aan die van Dordrecht, tevens zal de heer Swartchz proberen om bij F.A.N te gaan vragen om voor mij een passende oplossing te zoeken ten opzichte van mijn frustraties van de afgelopen weken. Deze man komt bij mij prettig over en vind het tevens heel vervelend dat dit allemaal zo gelopen is. Nu maar hopen op een goede afloop. jammer dat ik 5 Juni niet met de Punto kan gaan,ik ga wel maar nog wel met de Stilo. Groetjes Attola.

en nou hopen dat de hr Swartchz ( waar komt ie vandaan met zo'n naam :?: ) echt iets voor je kan betekenen atolla :!:
succes ermee :wink:
Plaats reactie