Velgen maat punto?

Plaats reactie
Jeroen
Nuovo Arrivato
Berichten: 14
Lid geworden op: do apr 06, 2006 21:29

Velgen maat punto?

Bericht door Jeroen »

Hoi Luitjes,

Ik heb even een vraagje. Ik heb mezelf een punto dynamique besteld. Zonder lichtmetaal dus. Als het goed is moet die in juni ook geleverd gaan worden. Nu heb ik laatst een aanbod gekregen om een setje lichtmetalen velgen voor een vriendenprijsje over te nemen. Het gaat om de volgende specs: 8,0J x 17 inch 4 x 100 ET 35 Tomason TN 1. Weet iemand of dit gaat passen, en is er iemand bekend met Tomason? Is het iets?

hoor het graag.
Lunatik
Berichten: 9
Lid geworden op: ma mei 22, 2006 15:05
Locatie: België

Bericht door Lunatik »

Denk wel dat het zal passen.Misschien wel spacers nodig maar ben er nie zeker van.

Wat is trouwens de max afmetingen van banden en velgen zonder aanpassingen bij de GP?
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Ik zou het niet weten. Wel heb ik gehoord dat er 18" onder past. Maar met welke maat band weet ik niet en dat is ook belangrijk. ga eind dit jaar kijken voor een mooi setje 18".
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
joedelta

Re: Velgen maat punto?

Bericht door joedelta »

Jeroen schreef:Hoi Luitjes,

Ik heb even een vraagje. Ik heb mezelf een punto dynamique besteld. Zonder lichtmetaal dus. Als het goed is moet die in juni ook geleverd gaan worden. Nu heb ik laatst een aanbod gekregen om een setje lichtmetalen velgen voor een vriendenprijsje over te nemen. Het gaat om de volgende specs: 8,0J x 17 inch 4 x 100 ET 35 Tomason TN 1. Weet iemand of dit gaat passen, en is er iemand bekend met Tomason? Is het iets?

hoor het graag.
Mag ik u even corrigeren, het is een Grande Punto Dynamic. Het is toch zeker geen Renault ofzo? :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Re: Velgen maat punto?

Bericht door hannes »

joedelta schreef:
Jeroen schreef:Hoi Luitjes,

Ik heb even een vraagje. Ik heb mezelf een punto dynamique besteld. Zonder lichtmetaal dus. Als het goed is moet die in juni ook geleverd gaan worden. Nu heb ik laatst een aanbod gekregen om een setje lichtmetalen velgen voor een vriendenprijsje over te nemen. Het gaat om de volgende specs: 8,0J x 17 inch 4 x 100 ET 35 Tomason TN 1. Weet iemand of dit gaat passen, en is er iemand bekend met Tomason? Is het iets?

hoor het graag.
Mag ik u even corrigeren, het is een Grande Punto Dynamic. Het is toch zeker geen Renault ofzo? :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
Plaats reactie