basso-dotta

joedelta

Bericht door joedelta »

grietje8 schreef:Als we die nu in Assen tegen komen neem ik er een voor je mee! :D
Hartstikke tof Grietje!!! Als je een fraai (en niet te groot) stickertje met Italiaanse vlag tegen komt (en hij is niet astronomisch duur) dan houd ik me aanbevolen. Je kunt in dat geval via een pm even je bankrekeningnummer opgeven en dan geef ik mijn adres wel op zodat je hem naar me op kunt sturen.:D

Niet stiekem van de kont van (de GP van) Romeo afhalen hè?! :wink:
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Er zijn vast meer kontjes dan die van Romeo.... De kwaliteit kan ik pas maandag beoordelen. We gaan natuurlijk voor degene met de meeste aantrekkingskracht :wink:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
joedelta

Bericht door joedelta »

grietje8 schreef:Er zijn vast meer kontjes dan die van Romeo.... De kwaliteit kan ik pas maandag beoordelen. We gaan natuurlijk voor degene met de meeste aantrekkingskracht :wink:
aha een magnetische!!!! Zijn die niet erg diefstalgevoelig?
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Misschien, doch door meerdere mensen te gebruiken...
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
joedelta

Bericht door joedelta »

grietje8 schreef:Misschien, doch door meerdere mensen te gebruiken...
sorry ik ben even kwijt waar je heen wil....wat bedoel je nou? Wie ga je gebruiken en waarvoor? :roll: :?
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

vlaggetjes op konten die als magneten werken....zucht....
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
joedelta

Bericht door joedelta »

grietje8 schreef:vlaggetjes op konten die als magneten werken....zucht....
Nee OK, dan hebben we het nog over hetzelfde, sorry :oops:
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Hai Joe. In Scheveningen zit een heel leuk zaakje daar koop ik dit altijd. Ze hebben er echt van alles. De originele amblemen van (meestal) Italiaanse (sport)auto's. De paardjes van Ferrari, de drietand van Maseratie het geschreven in chroom Lamborghini. Ook natuurlijk van Fiat, Alfa, Lancia (de olifantjes) type plaatjes echt te veel om op te noemen. Ook veel "Abarth" schildjes. Als je er binnenkomt is er een smal pad de rest van de winkel staat echt helemaal vol met spullen. Als je het orginele geschreven "testarossa" achter op je GP wil moet je hier naar toe. :wink:
Laatst gewijzigd door Romeodelta op di mei 30, 2006 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
joedelta

Bericht door joedelta »

Romeodelta schreef::arrow: Hai Joe. In Scheveningen zit een heel leuk zaakje daar koop ik dit altijd. Ze hebben er echt van alles. De originele amblemen van (meestal) Italiaanse (sport)auto's. De paartjes van Ferrari, de drietand van Maseratie het geschreven in chroom Lamborghini. Ook natuurlijk van Fiat, Alfa, Lancia (de olifantjes) type plaatjes echt te veel om op te noemen. Ook veel "Abarth" schildjes. Als je er binnenkomt is er een smal pad de rest van de winkel staat echt helemaal vol met spullen. Als je het orginele geschreven "testarossa" achter op je GP wil moet je hier naar toe. :wink:
Waar in Scheveningen zit het ergens?
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Als je aankomt rijden in Scheveningen bij de stoplichten van de T-kruising zit deze rechts schuin voor je. Makkelijk zat.
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
Plaats reactie