Witte wijzerplaten

Plaats reactie
Karstieman
Nuovo Arrivato
Berichten: 24
Lid geworden op: di mei 30, 2006 12:05
Locatie: Munstergeleen

Witte wijzerplaten

Bericht door Karstieman »

Ik wil graag een GP 5 deurs bestellen, maar de optie voor witte wijzerplaten is er blijkbaar niet voor de 5deurs.

Weet iemand of het mogelijk is om toch witte wijzerplaten in een 5 deurs te krijgen ? :shock:
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Volgens mij is dat een specifieke Sport feature.
Ik zou namelijk mn Sport wel zonder witte platen willen.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
joedelta

Re: Witte wijzerplaten

Bericht door joedelta »

Karstieman schreef:Ik wil graag een GP 5 deurs bestellen, maar de optie voor witte wijzerplaten is er blijkbaar niet voor de 5deurs.

Weet iemand of het mogelijk is om toch witte wijzerplaten in een 5 deurs te krijgen ? :shock:
Je hebt van die setjes met stickers om over de zwarte wijzerplaten te plakken, maar dat is ronduit lelijk en de Grande Punto onwaardig.
Waarschijnlijk kan een dealer wel een losse witte wijzerplaat bestellen en deze achteraf plaatsen ter vervanging van de zwarte, maar ik vermoed dat dat een redelijk prijzige optie is.....je kunt het natuurlijk altijd vragen bij je dealer.
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Witte wijzerplaten

Bericht door Señor Sjon »

joedelta schreef:
Karstieman schreef:Ik wil graag een GP 5 deurs bestellen, maar de optie voor witte wijzerplaten is er blijkbaar niet voor de 5deurs.

Weet iemand of het mogelijk is om toch witte wijzerplaten in een 5 deurs te krijgen ? :shock:
Je hebt van die setjes met stickers om over de zwarte wijzerplaten te plakken, maar dat is ronduit lelijk en de Grande Punto onwaardig.
Waarschijnlijk kan een dealer wel een losse witte wijzerplaat bestellen en deze achteraf plaatsen ter vervanging van de zwarte, maar ik vermoed dat dat een redelijk prijzige optie is.....je kunt het natuurlijk altijd vragen bij je dealer.
De schaal bij de Sport gaat tot 80(00) toeren, de andere 1.4 16v schalen gaan tot 70(00). Als de onderlinge streepjesmarkering en de start-eindpunt van de wijzer gelijk zijn, moet het wel kunnen denk ik.

Vragen of ze de tellerunit van de sport willen plaatsen ipv de reguliere. Dan heb je volgens mij wel spontaan een maand wachttijd erbij met risico dat het foutgaat.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Plaats reactie