Blue and me: mediaplayer

benimlan
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 19:28

Blue and me: mediaplayer

Bericht door benimlan »

Sinds gisteren de trotse eigenaar van een grande punto, eindelijk. Nu heb ik mijn telefoon functionaliteit al redelijk onder de knie. Het is mij echter nog niet gelukt om muziek af te spelen. Ik zie in mijn handschoenenvakje 2 usb aansluitingen. Eentje voorin en uiterst onhandig en nutteloos geplaatst en eentje achterin. Ik heb mijn MDA compact op beide aangesloten maar hij ziet hem niet. Ook een andere mp3 speler geprobeerd maar weer niks. Kan je alleen maar usb sticks gebruiken? En zo ja welke aansluiting? Wie heeft dit werkend gekregen? By the ways Interscope rocks!!!
joedelta

Re: Blue and me: mediaplayer

Bericht door joedelta »

benimlan schreef:Sinds gisteren de trotse eigenaar van een grande punto, eindelijk. Nu heb ik mijn telefoon functionaliteit al redelijk onder de knie. Het is mij echter nog niet gelukt om muziek af te spelen. Ik zie in mijn handschoenenvakje 2 usb aansluitingen. Eentje voorin en uiterst onhandig en nutteloos geplaatst en eentje achterin. Ik heb mijn MDA compact op beide aangesloten maar hij ziet hem niet. Ook een andere mp3 speler geprobeerd maar weer niks. Kan je alleen maar usb sticks gebruiken? En zo ja welke aansluiting? Wie heeft dit werkend gekregen? By the ways Interscope rocks!!!
Hey Benimlan,

Ik heb geen Blue&Me, dus ik kan je niet hiermee helpen, maar ik grijp deze mogelijkheid natuurlijk graag aan om je te feliciteren met je GP. Plaats je snel wat foto's?
en (om Buxol voor te zijn) ga je mee naar Viva Italia (zie elders op dit forum)?
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Blue and me: mediaplayer

Bericht door tonyvandenbroek »

Plaats je snel wat foto's?
en (om Buxol voor te zijn) ga je mee naar Viva Italia (zie elders op dit forum)?

Hihihi, maar je weet maar nooit. :wink:
Afbeelding
Reflex
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: za mar 04, 2006 14:35
Locatie: Rucphen
Contacteer:

Bericht door Reflex »

Volgens mij ondersteund het Blue & Me systeem plug & play apparaten die zonder de noodzaak van installatie van software of drivers in windows worden herkend als "externe schijf". Hoe zit dat met je MDA compact en de MP3 speler die jij hebt geprobeerd?
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Je moet de onhandige usb aansluiting NIET gebruiken :)
MDA's moet je gewoon proberen, ik gebruik zelf een 2gb usb-stick. Dit werkt goed. De Creative 20gb speler van mn broertje wil niet spelen...
Had ook een GP met allemaal specificaties.
benimlan
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 19:28

Bericht door benimlan »

ja het klopt idd. Het gaat om apparaten die automatisch in windows worden herkend als externe massopslag. Gelukkig doet de achterste het ook. Vandaag maar ook effe een 2GB stickie scoren. Kan je met je stem ook direct op artiest en genre of album selecteren. Is me nog niet gelukt. Met mijn microsoft voice command prg op mijn mda kon dit wel. Lijkt me dezelfde technologie.
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Ik lees het al: jij voer echt gesprekken met je auto. ;)

En idd, apparaten die plug&pray zijn moeten werken. Als je iets moet installeren zoals bij PDA's vaak het geval is ben je denk ik de klos.

Draait de MDA op Symbian of windows CE?
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
benimlan
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 19:28

Bericht door benimlan »

windows mobile 2003.
ditisJeroen
Nuovo Arrivato
Berichten: 78
Lid geworden op: vr apr 14, 2006 11:13

Re: Blue and me: mediaplayer

Bericht door ditisJeroen »

benimlan schreef:Sinds gisteren de trotse eigenaar van een grande punto, eindelijk. Nu heb ik mijn telefoon functionaliteit al redelijk onder de knie. Het is mij echter nog niet gelukt om muziek af te spelen. Ik zie in mijn handschoenenvakje 2 usb aansluitingen. Eentje voorin en uiterst onhandig en nutteloos geplaatst en eentje achterin. Ik heb mijn MDA compact op beide aangesloten maar hij ziet hem niet. Ook een andere mp3 speler geprobeerd maar weer niks. Kan je alleen maar usb sticks gebruiken? En zo ja welke aansluiting? Wie heeft dit werkend gekregen? By the ways Interscope rocks!!!
hé wat apart..

ik heb ook blue en me.. alleen waar zit bij jou de 2e usb aansluiting..

bij mij zit er namelijk 1 links boven naast het zwarte kastje..
benimlan
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 19:28

Bericht door benimlan »

de tweede zit rechtsvoorin verstopt achter een klepje.
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Afbeelding
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Scippy
Nuovo Arrivato
Berichten: 43
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 8:02

Bericht door Scippy »

buxol schreef:Afbeelding
Buxol, heb jij een Creative Zen Touch aangesloten op je Blu&Me??
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Scippy schreef: Buxol, heb jij een Creative Zen Touch aangesloten op je Blu&Me??
Geprobeerd ja, maar het werkt niet.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Reflex
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: za mar 04, 2006 14:35
Locatie: Rucphen
Contacteer:

Bericht door Reflex »

buxol schreef:
Scippy schreef: Buxol, heb jij een Creative Zen Touch aangesloten op je Blu&Me??
Geprobeerd ja, maar het werkt niet.
Bij een van de creative mp3 spelers is het toch mogelijk om een deel van de capaciteit te gebruiken als extern massaopslag? Ik ben benieuwd of (dat deel van) die mp3 speler wel werkt
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

De computer ziet hem wel 'gewoon' als drive, maar daar moet je wel eerst wat software voor installeren. Daarom werkt niet op Blue&me, denk ik.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Plaats reactie