Voorstoelen en achterbank (Leer)

Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Voorstoelen en achterbank (Leer)

Bericht door M-Jay »

Dit is wat ik net in een mailtje heb geschreven naar Preuninger:
- Passagiersstoel hoogte verstelbaar maken???
Dit mijn belangrijkste MIN punt van de GP. En niet alleen voornamelijk voor mij maar voor de gene die naast mij zit. Tot nu toe heeft echt iedereen gevraagd of de stoel niet omlaag kan! Marcel (die ook bij het ophalen van de GP was) is niet zo extreem lang (1.86m) en die moet zelfs een beetje onderuit gaan zitten. Zelfs als ik (1.69m) daar zit, dan heb ik het gevoel dat ik omlaag moet. De meeste mensen die meerijden zijn vaak langer dan 1.85m.
Ik heb zelf even naar de stoel gekeken en zie dat er wel een afdekplaatje zit waar op de andere stoel het hendeltje zit. Ik weet ook dat er een "left hand drive" (Engelse versie zullen we maar zeggen) is van de GP waar het natuurlijk allemaal precies andersom zit. Volgens mij moeten jullie gewoon een onderstel kunnen bestellen van een Engelse versie.... ik neem aan dat mensen uit Engeland die hier tijdelijk wonen ook garantie hebben op hun Engelse GP. Kan je voor mij uitzoeken wat zo'n onderstel kost met montage?
Ik ben het eens met Walpunto de andere stoel zit echt super!

Dan de achterbank... wat hebben ze die plek waar je je gordel moet vast klikken, ver naar buiten geplaatst je zit er gewoon half op! Ik denk dat dit alleen bij de lederen bekleding is. :?
We gaan binnenkort (met zijn drieën) een aardig ritje maken van 1500km, dan zit je dus niet echt lekker achter half op dat ding... maar ja misschien went het wel ;)
Plaats reactie