Levertijden

TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

nadeel van het lange wachten is wel dat er een (weliswaar heel klein, maar toch) kansje is op het nummerbord xx- st-vn en dat zou mijn naam zijn zonder medeklinkers, dat zou wel gaaf zijn (tja in het echt heet ik nou eenmaal geen techno2...surprise surprise)

trouwens op www.rdw.nl kun je zien welke het laatst uitgegeven kenteken is... (momenteel staat daar 15-st-hh)
joedelta

Bericht door joedelta »

nadeel van het lange wachten is wel dat er een (weliswaar heel klein, maar toch) kansje is op het nummerbord xx- st-vn en dat zou mijn naam zijn zonder medeklinkers, dat zou wel gaaf zijn (tja in het echt heet ik nou eenmaal geen techno2...surprise surprise)
Ja, nou vraag je er om dat mensen gaan raden wat je echte naam is... :lol:
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

...kan niet moeilijk zijn, als ik dan ook nog vertel dat ik niet Piet heet...
joedelta

Bericht door joedelta »

...kan niet moeilijk zijn, als ik dan ook nog vertel dat ik niet Piet heet...
Saté au vin?
mooie naam! :wink:
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

Bijna goed... :idea:
Gebruikersavatar
il padrino
Nuovo Arrivato
Berichten: 101
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 9:20
Locatie: Beverwijk

Bericht door il padrino »

@ Joedelta:

Weet ik dat het niet lullig was bedoeld hoor.
Daarom staan de :D :D :D er ook bij.
No hard feelings want we zijn allemaal Gp Liefhebbers.
One big happy family :D
Cordiali Saluti, il padrino 8)
-------------------------------------------------------
Grande Punto Sport 1.4 16v Rosso Esotico
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

:lol: :lol: dit is nu wat je noemt GP praat :wink: :wink:
phantagarow
Nuovo Arrivato
Berichten: 13
Lid geworden op: di apr 11, 2006 23:23
Locatie: Den Haag

Bericht door phantagarow »

Wij hebben onze GP 1.4 16v Emotion, 3-deurs besteld op 2 februari 2006 en vandaag (22 april 2006) hebben we hem opgehaald.
Zie foto's in andere topic: http://www.grandepuntoclub.nl/Forum/viewtopic.php?t=309
Afbeelding
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

TeChNo2 schreef:nadeel van het lange wachten is wel dat er een (weliswaar heel klein, maar toch) kansje is op het nummerbord xx- st-vn en dat zou mijn naam zijn zonder medeklinkers, dat zou wel gaaf zijn (tja in het echt heet ik nou eenmaal geen techno2...surprise surprise)

trouwens op www.rdw.nl kun je zien welke het laatst uitgegeven kenteken is... (momenteel staat daar 15-st-hh)
Gaat dus niet lukken de kentekens zijn inmiddels bij de ST-XH, de wachttijd is inmiddels ruim 15 weken en nog steeds geen teken van leven van de GP.. begin zo langzamerhand te denken dat ie tijdens het transport niet OP maar ONDER de trein is terecht gekomen , alhoewel als er een "nieuwe" nieuwe moet komen zou die zo langzamerhand ook al klaar moeten zijn... ach tja...
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik heb gisteren contact gehad met de dealer voor mijn Grande Punto Sport. En wat hoorde ik?

Hij is al klaar, staat alleen zielig in Italie te wachtren op mij.
Besteld Week 12
Productie Week 17
Aflevering rond week 20-21, volgens de dealer.

Das mooi een levertijd van 9 weken vanaf besteldatum. Lang niet slecht dacht ik zo.
Dus nu nog een weekje of 3 en dan staat op hier een Grande Punto op de oprit.....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

ga je hem zelf halen, kan je terug in de gp :wink:
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

TeChNo2 schreef:
TeChNo2 schreef:...begin zo langzamerhand te denken dat ie tijdens het transport niet OP maar ONDER de trein is terecht gekomen...
Inmiddels heeft de dealer me verzekerd dat m'n GP-tje geen schade heeft opgelopen... hij had er al moeten zijn... tja..what's new... ga ik maar verder met deruen schilderen ondertussen...(ook nuttig)
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

bezigheidstherapie :)
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Peter_R schreef:ga je hem zelf halen, kan je terug in de gp :wink:
Hahaha, kon het maar, plakte ik er gelijk een vakantie aanvast. Scheelt ook weer eens in de afleverkosten dan. We wachten maar netjes een week of 3 af. Komt van zelf.
Afbeelding
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

Je zult het niet geloven maar tijdens het schilderen vanmiddag ging de telefoon: jawel 't GP-tje is terug gevonden (ja hij was met een flink aantal kwijt geraakt... je verzint het niet maar goed)..zaterdag ophalen enne foto's bij de "grande punto foto's" waar ze horen...
Plaats reactie