Levertijden

Admin GPC
Junior Stato
Berichten: 464
Lid geworden op: di feb 07, 2006 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Admin GPC »

TeChNo2 schreef: zaterdag ophalen enne foto's bij de "grande punto foto's" waar ze horen...
Keurig :wink:
Houd het rubber tussen de lijnen en de glimmende kant boven.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Nu ikke nog....
Afbeelding
Bouli Punto
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: za feb 18, 2006 22:15
Locatie: Oss

Al 16 weken aan het wachten!!!!!

Bericht door Bouli Punto »

Ik wil niemand hier ongerust maken maar ik heb mijn GP sport al 28 januari besteld maar ik heb nog niets gehoord van de dealer. Heb natuurlijk al 2 keer gebeld en ik kreeg allebei die keren te horen dat het nog drie weken zou duren, en de telefoontjes lagen beiden al drie weken uit elkaar!! :lol: :lol:

Ben dus nu al 16 weken aan het wachten :!: :!: :!: :!:

Ik zal vandaag nog maar eens bellen..... :twisted:
Laatst gewijzigd door Bouli Punto op vr mei 05, 2006 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Grande Punto Sport 3drs 1.4 16v chemical grey metallic
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Damn, succes! Ik hoop dat ie snel komt
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Bouli Punto
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: za feb 18, 2006 22:15
Locatie: Oss

Eindelijk goed antwoord

Bericht door Bouli Punto »

Heb vandaag te horen gekregen dat de auto in Antwerpen staat (status 50). Het duurde bij mijn auto wat langer volgens de dealer en Fiat Nederland doordat de parkeersensoren en de regensensoren later leverbaar zijn geworden.

Volgens de dealer duurt het waarschijnlijk nog tot volgende week vrijdag dat de auto hier is........ik ben benieuwd!!
Grande Punto Sport 3drs 1.4 16v chemical grey metallic
joedelta

Re: Eindelijk goed antwoord

Bericht door joedelta »

Bouli Punto schreef:Heb vandaag te horen gekregen dat de auto in Antwerpen staat (status 50). Het duurde bij mijn auto wat langer volgens de dealer en Fiat Nederland doordat de parkeersensoren en de regensensoren later leverbaar zijn geworden.

Volgens de dealer duurt het waarschijnlijk nog tot volgende week vrijdag dat de auto hier is........ik ben benieuwd!!
Dat is dus bijna.... :D

Mijn GP was ongeveer gelijk met de jouwe besteld en heeft ook een regensensor, maar geen parkeersensor. Ik heb de GP nu 3 weken geleden mogen ontvangen....
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

nou, heb vandaag contact gehad met mijn dealer.

de auto staat nog steeds klaar voor transport in Antwerpen. :evil:
schiet niet echt op met die Belgen, zullen er natuurlijk eerst voor zorgen dat de GP's bestemd voor Belgie afgeleverd worden.
zou nog wel eens 2 weken kunnen gaan duren :evil:

daar ben IK dus niet blij mee :cry:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ach de auto komt uitendelijk toch op de juiste plaats. Het zij dat het bij de een dat het wat langer duurt. Maar we "krijgen" uiteindelijk toch allemaal ONZE GP op de oprit, voor de deur of in de garage.

Moeten alleen geduldig afwachten, en dat valt voor sommige niet mee. Voor mij ook niet want ik zou het liefst NU de GP in Italie op gaan halen, maar dat kan natuurlijk niet. Dus nog even geduld voor velen van ons.

Zie POLL bij Grande Punto Foto's
Afbeelding
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

Ik ben er ondertussen achter gekomen dat mijn auto nooit op 9 maart de fabriek uit kon rollen (en daarna 8 weken spoorloos verdwijnen samen met een 50-tal andere GP's) in, bij de motor zitten hier en daar wat stickertjes met productiedata, en de meest recente geeft aan 26-3-06, kortom hij is toen pas de fabriek uit gekomen, blijft natuurlijk wel dat ie daarna alsnog 5 weken "kwijt" is geweest. Bij de aflevering wist de dealer nog steeds niet waar hij al die tijd is geweest, hij kon alleen maar vertellen dat Fiat Nl een groot probleem heeft met de transporteur (tja, dat lijkt me ook wel vrij logisch).
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

TeChNo2 schreef:Bij de aflevering wist de dealer nog steeds niet waar hij al die tijd is geweest, hij kon alleen maar vertellen dat Fiat Nl een groot probleem heeft met de transporteur (tja, dat lijkt me ook wel vrij logisch).
Dat is niet te hopen...of anders dat er meerdere transporteurs zijn. Ik heb net nog gebeld naar mn dealer voor iets anders en natuurlijk ook gelijk even gevraagd wat de tussenstand is, en hij zei dat hij elke GP nog na 8 weken geleverd heeft.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

TeChNo2 schreef:Ik ben er ondertussen achter gekomen dat mijn auto nooit op 9 maart de fabriek uit kon rollen (en daarna 8 weken spoorloos verdwijnen samen met een 50-tal andere GP's) in, bij de motor zitten hier en daar wat stickertjes met productiedata, en de meest recente geeft aan 26-3-06, kortom hij is toen pas de fabriek uit gekomen, blijft natuurlijk wel dat ie daarna alsnog 5 weken "kwijt" is geweest. Bij de aflevering wist de dealer nog steeds niet waar hij al die tijd is geweest, hij kon alleen maar vertellen dat Fiat Nl een groot probleem heeft met de transporteur (tja, dat lijkt me ook wel vrij logisch).
:lol: :lol: ja is natuurlijk een Belgische transporteur :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Peter_R schreef:
TeChNo2 schreef:Bij de aflevering wist de dealer nog steeds niet waar hij al die tijd is geweest, hij kon alleen maar vertellen dat Fiat Nl een groot probleem heeft met de transporteur (tja, dat lijkt me ook wel vrij logisch).
Dat is niet te hopen...of anders dat er meerdere transporteurs zijn. Ik heb net nog gebeld naar mn dealer voor iets anders en natuurlijk ook gelijk even gevraagd wat de tussenstand is, en hij zei dat hij elke GP nog na 8 weken geleverd heeft.
dan moet ik hem volgende week woensdag voor de deur hebben staan :)
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

hannes schreef:
Peter_R schreef:
TeChNo2 schreef:Bij de aflevering wist de dealer nog steeds niet waar hij al die tijd is geweest, hij kon alleen maar vertellen dat Fiat Nl een groot probleem heeft met de transporteur (tja, dat lijkt me ook wel vrij logisch).
Dat is niet te hopen...of anders dat er meerdere transporteurs zijn. Ik heb net nog gebeld naar mn dealer voor iets anders en natuurlijk ook gelijk even gevraagd wat de tussenstand is, en hij zei dat hij elke GP nog na 8 weken geleverd heeft.
dan moet ik hem volgende week woensdag voor de deur hebben staan :)
ik ook! :D

(maar na alle verhalen hier probeer ik daar toch niet te veel van uit te gaan, al is dat heeeel moeilijk!)
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

8 weken.....
Dan komt ie volgende week naar SOMEREN.....

Laten we het hopen.
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:8 weken.....
Dan komt ie volgende week naar SOMEREN.....

Laten we het hopen.
bij mij is het idd precies 8 weken geworden :wink:
Plaats reactie