Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Gebruikersavatar
Lucky13
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: wo jul 13, 2016 13:57

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door Lucky13 »

Dat is balen. Hopelijk kan de fabrikant je een oplossing bieden
Better To Try And Fail Than Never To Try At All
Gebruikersavatar
RicoKEVO
Nuovo Arrivato
Berichten: 91
Lid geworden op: do nov 12, 2015 14:01
Locatie: Lelystad

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door RicoKEVO »

Gisterenavond de terugkoppeling gegeven aan de leverancier uit Capelle aan den IJssel. Ik ben in afwachting van een reactie.

Deze morgen reed ik naar mijn werk eens een keer niet naar de radio luisterend, maar naar wat Spotify playlists op mijn iPhone 6S gekoppeld aan de 30-pins Yatour kabel met een 30-pins>Lightning (Apple) adapter. Dat was een klein beetje teleurstellend....., omdat in de zachte passages erg duidelijk een interferentie brom/tik/kraak waarneembaar was. Zodra de Punto stilstaat is deze interferentie niet waarneembaar, maar eenmaal cruisend op snelheid erg duidelijk. Nogmaals alleen tijdens de zachte passages en overgangen naar een nieuw nummer.

Zojuist eens rondgestruind en zo ben ik op deze (Yatour YT-NFM) gekomen: http://www.carinterface.nl/yatour-ontst ... tor_yt-nfm" onclick="window.open(this.href);return false;
Iemand ervaring mee?
Gebruikersavatar
Lucky13
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: wo jul 13, 2016 13:57

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door Lucky13 »

Better To Try And Fail Than Never To Try At All
Gebruikersavatar
soundwave303
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: di mar 15, 2016 20:57

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door soundwave303 »

Wat je ook zou kunnen doen is een bluetooth naar aux usb stickje aansluiten. Je prikt het stickje in de usb ingang van de yatour (voor stroom) en dan het aux kabeltje van het stickje naar de aux ingang van de yatour. Je zult dan wel alles via de telefoon moeten bedienen. http://www.ebay.nl/itm/USB-3-5mm-Car-Ho ... SwoydWnFrj" onclick="window.open(this.href);return false;
aka Mitch

Blauwe GP 1.4 16v Sport
Donsimon
Nuovo Arrivato
Berichten: 24
Lid geworden op: vr okt 14, 2016 21:18

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door Donsimon »

Vraagje, sindskort heb ik een Punto uit 2012. Met een USB en AUX aansluiting. Ik zoek een oplossing om zo min mogelijk kabels in mijn auto te hebben rondslingeren en wil ook graag Spotify streamen. Als ik nu zo'n Yatour kastje koop, kan ik dan nog wel de originele USB en AUX connector gebruiken? Al is de usb al alleen maar voor power.
Oh, en hoe zit het dan met de knoppen aan het stuur?
Gebruikersavatar
soundwave303
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: di mar 15, 2016 20:57

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door soundwave303 »

Je kunt dan beter doen wat ik zei, een bluetooth stickje en aux kabel gebruiken zoals je ziet op deze foto. Ipv dit via een yatour te doen kun jij het direct via de blue and me aansluitingen doen.

Afbeelding
aka Mitch

Blauwe GP 1.4 16v Sport
Donsimon
Nuovo Arrivato
Berichten: 24
Lid geworden op: vr okt 14, 2016 21:18

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door Donsimon »

Ja, heb ook al een dergelijke USB stick besteld. Zou het alleen netter vinden om om het geheel weg te werken en de originele poorten ook nog beschikbaar te hebben.
Gebruikersavatar
Lucky13
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: wo jul 13, 2016 13:57

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door Lucky13 »

Ik heb de yatour YT-BTA-FA die heb ik achter het handschoenenkastje geplaatst. Die heeft bluetooth en handsfree bellen en die bedien je met de knoppen op je stuur. Ik ben er heel blij mee
Better To Try And Fail Than Never To Try At All
Donsimon
Nuovo Arrivato
Berichten: 24
Lid geworden op: vr okt 14, 2016 21:18

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door Donsimon »

Ah oke, maar hoe zit het dan met de aansluitingen bij de schakelpook? doen die het nog? Je auto (van de foto) heeft toch al blue&me met handsfree bellen?
Plaats reactie