AUX-IN Originele radio (BLUE&ME) Grande Punto 01/2009

Gesloten
Gebruikersavatar
johankostermans
Berichten: 8
Lid geworden op: do mar 21, 2013 12:35
Locatie: Axel

AUX-IN Originele radio (BLUE&ME) Grande Punto 01/2009

Bericht door johankostermans »

Hallo iedereen,

Ik stel nu een vraag die waarschijnlijk al heel vaak is gesteld. Alleen gaan er zoveel verhalen de ronde dat ik niet meer weet wat in mijn geval de makkelijkste oplossing is. Ik wil de jack aansluiting van bv. mijn telefoon (Spotify) kunnen aansluiten op mijn autoradio (AUX-IN)

Ik ga zoveel mogelijk foto's mee plaatsen om zo duidelijk mogelijk te zijn.
Allereerst ik heb een Fiat Grande Punto van Januari 2009 met de standaard radio met Blue & Me.
Afbeelding
Afbeelding

Dit is de achterkant.
AfbeeldingAfbeelding

Nu vond ik deze foto van de originele radio van een Alfa. Ik neem aan dat MINI-ISO daar hetzelfde is, maar dit is even voor de kleur van de stekkertjes.Afbeelding

Ik lees verschillende dingen van mensen. Bij de ene werkt dat gele stekkertje wel, bij de ander niet. Dit geld ook voor het blauwe stekkertje. Volgens mij ligt het ook aan het bouwjaar van je auto of heb ik het mis?AfbeeldingofAfbeelding

Nu heb ik in mijn dashboardkastje ook een kastje hangen van volgens mij Blue&Me.
De linkse aansluiting met het Microsoft logo is voor mijn USB stick ben ik al achter.
Afbeelding
Maar recht zit er een klepje met daarachter ook een USB aansluiting. Waar is die voor?AfbeeldingAfbeelding

Toen ik mijn USB stick verwijderde om een foto te kunnen maken, merkte ik op dat er een soort ronde uitsparing zit aan de bovenkant. Heeft dit ook nog een fucntie?Afbeelding

Misschien stel ik wel een vraag waar al eens antwoord op is gegeven, maar het is voor mij nog steeds niet duidelijk. Ik hoop dat iemand het nog eens kan uitleggen aan mij. Verder wil ik weten wat ik allemaal met deze Blue & Me radio kan.
Fiat Grande Punto 1.2 Racing+
raymonlelsz
Berichten: 7
Lid geworden op: vr mar 07, 2014 17:26

Re: AUX-IN Originele radio (BLUE&ME) Grande Punto 01/2009

Bericht door raymonlelsz »

Ik zit met het zelfde, ik weet niet of het je al gelukt is, ik heb precies de zelfde opties als jou alleen de moter is anders,
maar dat blauwe blokje vroeg ik me ook al af of dat misschien de aux ingang is
Gesloten