Usb afspelen storing blue&me

Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Usb afspelen storing blue&me

Bericht door tonyvandenbroek »

Wil er toch wel meer van weten. Hebbie van de week eens tijd. Wil misschien ook wel iets met streaming.
Weet niet precies wat ik wil eigenlijk. Stuk of drie opties mogelijk:

- FM transmitter
- Yatour
- AnyCar
- Android radio

Prijzen varieeren van 10 euro tot een honderd of drie. Neig naar de android 7.1 radio met 2GB RAM.
Maar moet er thuis ook nog eentje overtuigen dat het echt is wat ik wil.
Afbeelding
Gebruikersavatar
J.V.
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1751
Lid geworden op: do jul 28, 2016 14:43
Contacteer:

Re: Usb afspelen storing blue&me

Bericht door J.V. »

Momenteel is het AnyCar kastje in mijn GP niet 100% stabiel werkend; ik verwacht morgen een tweede exemplaar te ontvangen om uit te sluiten of het aan het ene kastje ligt, of dat het AnyCar kastje in het algemeen gewoon niet super werkt met de radio in de GP.

Als dat laatste het geval is, denk ik dat Yatour een betere optie is (werkte stabieler) maar qua specificaties is de AnyCar wel beter. FM-transmitter is de goedkoopste optie maar qua audiokwaliteit ook de minste. Een Android radio is wel de beste (maar duurste) optie; bij de Yatour/AnyCar zie je namelijk ook geen informatie over het nummer dat afgespeeld wordt (geen naam/artiest, enkel ‘CD02 TRACK 03’ bijvoorbeeld). Bellen is ook niet echt handig omdat je je contactpersonen niet op het display in je GP kunt zien/kiezen. Voordeel van zo’n Android radio is dat je dan vaak ook de mogelijkheid voor navigatie, DAB+ (digitale radio) en achteruitrijcamera hebt.

Ik heb midden komende week (na de middag) wel tijd mocht je het AnyCar-ding in mijn GP willen uitproberen; is alleen even de vraag of het AnyCar ding dan inmiddels goed werkend is...
Van 03-08-2016 tot 10-04-2020 in mijn bezit:
Grande Punto 1.4 T-JET Sport - bj. 2009

Sindsdien de trotse eigenaar van een Alfa Romeo Brera. 8)
Plaats reactie