Android navigatie grande punto

emrec38
Nuovo Arrivato
Berichten: 29
Lid geworden op: ma jul 03, 2017 8:14

Android navigatie grande punto

Bericht door emrec38 »

beste leden,

graag zou ik een android navigatie willen kopen voor mijn grande punto.
Wat voor navigatiesysteem kan er in mijn grande pumto in? een (Dubbel-Din misschien?)
en hoe zit het dan met de stuurbediening ben ik ze dan kwijt of blijven die gewoon werken?
Kenny92
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 192
Lid geworden op: do sep 29, 2016 10:33

Re: Android navigatie grande punto

Bericht door Kenny92 »

Een dubbeldin gaat niet passen. Aangezien de radio een enkel din aansluiting heeft. Maak even gebruik van de zoekfunctie er hebben al genoeg leden een Android navigatie in gebruik.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
evospark
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 206
Lid geworden op: do okt 08, 2015 17:53
Locatie: Oss

Re: Android navigatie grande punto

Bericht door evospark »

emrec38 schreef:beste leden,

graag zou ik een android navigatie willen kopen voor mijn grande punto.
Wat voor navigatiesysteem kan er in mijn grande pumto in? een (Dubbel-Din misschien?)
en hoe zit het dan met de stuurbediening ben ik ze dan kwijt of blijven die gewoon werken?
Dag Emre, wellicht is dit wat voor je, is ook nog eens de helft van de prijs met garantie. Moet je alleen even bij de verkoper navragen of dit past mocht je interesse hebben. Groeten Arno....

Gebruikte Fiat Grande Punto EVO autoradio navigatie
€ 275,00
http://link.marktplaats.nl/a1157844754? ... ialbuttons" onclick="window.open(this.href);return false;

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
Volkswagen Scirocco Type I / Honda NSR400 / Volkswagen Scirocco Type II / Fiat Bravo 1.4 SX / Fiat Bravo HGT / Fiat Punto 1.3 Mjet / Fiat Punto Evo 1.3 Mjet /Fiat Punto 1.3 Mjet 2015...
Gebruikersavatar
TheoWen
Nuovo Arrivato
Berichten: 120
Lid geworden op: za dec 26, 2015 14:31

Re: Android navigatie grande punto

Bericht door TheoWen »

Gaat niet passen in een grande punto, EVO heeft die rondingen aan de onderkant zitten
Laatst gewijzigd door J.V. op zo feb 04, 2018 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumvoorwaarden
Gebruikersavatar
evospark
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 206
Lid geworden op: do okt 08, 2015 17:53
Locatie: Oss

Re: Android navigatie grande punto

Bericht door evospark »

Oh, daar heb ik niet naar gekeken. Dat zou zo maar kunnen. Goed opgemerkt Theo, dank je !!
Volkswagen Scirocco Type I / Honda NSR400 / Volkswagen Scirocco Type II / Fiat Bravo 1.4 SX / Fiat Bravo HGT / Fiat Punto 1.3 Mjet / Fiat Punto Evo 1.3 Mjet /Fiat Punto 1.3 Mjet 2015...
Gebruikersavatar
DPhilippi
Senior Stato
Berichten: 506
Lid geworden op: di mar 01, 2016 17:09
Locatie: Bergeijk

Re: Android navigatie grande punto

Bericht door DPhilippi »

Je kunt ze zo bestellen op Aliexpress. We hebben hier twee Punto's staan waar er al één in zit, en de radio die bij mij erin moet ligt hier nog. Weliswaar voor het evo/facelift model, maar de android radio's voor de GP zijn ook nog eens een stuk goedkoper.

Tip: pak sowieso een model met 2gb ram ipv 1gb. Een vriend van mij heeft de 1gb, en je merkt aanzienlijk verschil in snelheid. De 1gb ram zit namelijk nogal snel tegen z'n capaciteit.
Gebruikersavatar
evospark
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 206
Lid geworden op: do okt 08, 2015 17:53
Locatie: Oss

Re: Android navigatie grande punto

Bericht door evospark »

Dag Philippi,

Welke android versie heb je en kun je er ook meerdere apparaten op.aansluiten zoals b.v. 2 versterkers/SubW ?? De optie tot DAB radio, heb je daar ook voor gekozen ??

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
Volkswagen Scirocco Type I / Honda NSR400 / Volkswagen Scirocco Type II / Fiat Bravo 1.4 SX / Fiat Bravo HGT / Fiat Punto 1.3 Mjet / Fiat Punto Evo 1.3 Mjet /Fiat Punto 1.3 Mjet 2015...
Gebruikersavatar
DPhilippi
Senior Stato
Berichten: 506
Lid geworden op: di mar 01, 2016 17:09
Locatie: Bergeijk

Re: Android navigatie grande punto

Bericht door DPhilippi »

Ik zou gaan voor Android 7, die hebben wij ook. Die vriend waar ik het over had, heeft de 1gb versie met Android 5. Het verschil in opties en looks is aanzienlijk meer en mooier bij Android 7. Alle aansluitingen en benodigde kabels zitten erbij.

Al met al, filter dus alle radio's die je ziet op 2gb ram / Android 7. Hoogst waarschijnlijk zijn al deze radio's ook quad core. Er zijn octacore radio's te vinden, maar die draaien op een lagere snelheid en zullen ook niet voorzien zijn van 2gb ram en Android 7.
Gebruikersavatar
DPhilippi
Senior Stato
Berichten: 506
Lid geworden op: di mar 01, 2016 17:09
Locatie: Bergeijk

Re: Android navigatie grande punto

Bericht door DPhilippi »

DAB heb ik er overigens niet. De radio werkt prima. Je kunt dit altijd nog los bestellen, maar ik zie er het nut niet van in.
Gebruikersavatar
evospark
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 206
Lid geworden op: do okt 08, 2015 17:53
Locatie: Oss

Re: Android navigatie grande punto

Bericht door evospark »

Dank je voor de tip, ga straks eens even neuzen !!
Volkswagen Scirocco Type I / Honda NSR400 / Volkswagen Scirocco Type II / Fiat Bravo 1.4 SX / Fiat Bravo HGT / Fiat Punto 1.3 Mjet / Fiat Punto Evo 1.3 Mjet /Fiat Punto 1.3 Mjet 2015...
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Android navigatie grande punto

Bericht door tonyvandenbroek »

Check mijn topic eens. Ik heb er eentje inzitten sinds vorige week. Superblij en de functies die ik wilde hebik nu eindelijk. Het is gewoon een enkel DIN die precies past.


Afbeelding

Alle functies en opties en foto's staan hier: IN MIJN TOPIC
Afbeelding
Gebruikersavatar
J.V.
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1751
Lid geworden op: do jul 28, 2016 14:43
Contacteer:

Re: Android navigatie grande punto

Bericht door J.V. »

Zag zojuist dat AliExpress inmiddels ook al een Android 8 radio heeft met octa-core 64-bit CPU en 4GB RAM... :oops:
https://nl.aliexpress.com/item/Android- ... Title=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Van 03-08-2016 tot 10-04-2020 in mijn bezit:
Grande Punto 1.4 T-JET Sport - bj. 2009

Sindsdien de trotse eigenaar van een Alfa Romeo Brera. 8)
Kenny92
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 192
Lid geworden op: do sep 29, 2016 10:33

Re: Android navigatie grande punto

Bericht door Kenny92 »

Jammer dat die voor de grande Punto is [emoji85]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
J.V.
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1751
Lid geworden op: do jul 28, 2016 14:43
Contacteer:

Re: Android navigatie grande punto

Bericht door J.V. »

:twisted:
Van 03-08-2016 tot 10-04-2020 in mijn bezit:
Grande Punto 1.4 T-JET Sport - bj. 2009

Sindsdien de trotse eigenaar van een Alfa Romeo Brera. 8)
nemma
Berichten: 4
Lid geworden op: wo feb 21, 2018 22:02

Re: Android navigatie grande punto

Bericht door nemma »

yo J.V. wel beetje vage advertentie, er staan 2 hele verschillende modellen op . ik ben zelf ook opzoek naar een beeld scherm en kom er maar niet uit.

ik twijfelde tussen deze 2 modellen.https://www.erisin.com/erisin-es3723l-7 ... _p995.html

https://www.erisin.com/erisin-es3261f-6 ... p1002.html

de een is wat bekender qua reviews en youtube filmpjes en fotos van klanten etc. en de andere heeft een groter en beter scherm maar is minder over te vinden.

ik heb zelf sinds 2 dagen een fiat gp 2008 gekocht en wil op korte termijn wel een scherm aan schaffen ziet er echt nice uit !

voor mij is het belangrijk dat ik mp3s kan afspelen ( aangezien mijn huidge cs speler geen gebrande afspeelt ) en de optie om een achter uit rij camera te gebruiken en evt dashcam. en graag internet evt via een dongle , omdat iik graag aps als google maps en Flitsmeister! zou willen gebruiken tijdens het rijden.

Heeft iemand hier met een android systeem al ervaring daarmee qua internet en apps .?
en torque ? met informatie over het voertuig via de boardcomputer als ik het goed heb.?
Plaats reactie