Cd wisselaar aansluiting

Plaats reactie
Dirk_01
Berichten: 7
Lid geworden op: zo okt 28, 2018 11:45

Cd wisselaar aansluiting

Bericht door Dirk_01 »

De usb poort van mijn punto leest niet altijd de usb stick. Daarom heb ik de pool al van de accu gehaald en weer terug gezet. Dit werkte wel, maar het blijft zich voordoen. Daarom blue en me geprobeerd up te daten, maar hij gaf aan dat de laatste versie er al in staat. Ook heb ik andere usb sticks geprobeerd. Maar het blijft hetzelfde.

Nu heb ik op het forum veel gelezen over yatour. Nu is mijn vraag of er standaard een cdpoort op de radio zit, ondanks dat er geen cd speler in zit? Mijn punto evo komt uit 2011/2012. Mocht deze poort erop zitten, kan ik dan de yatour aansluiten en zou alles dan ook via de stuurbediening werken? Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
J.V.
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1751
Lid geworden op: do jul 28, 2016 14:43
Contacteer:

Re: Cd wisselaar aansluiting

Bericht door J.V. »

Ik was in de veronderstelling dat alle Grande Punto en Punto Evo modellen voorzien zijn van een CD-speler...
Kun je een foto van je radio sturen?
Van 03-08-2016 tot 10-04-2020 in mijn bezit:
Grande Punto 1.4 T-JET Sport - bj. 2009

Sindsdien de trotse eigenaar van een Alfa Romeo Brera. 8)
Dirk_01
Berichten: 7
Lid geworden op: zo okt 28, 2018 11:45

Re: Cd wisselaar aansluiting

Bericht door Dirk_01 »

Excuses voor de late reactie, maar ik heb nog even goed gekeken en er zit idd een cd speler in. Dat was mij in eerste instantie niet opgevallen. Tot nu toe werkt de usb goed. Maar ben wel benieuwd of er achter op de radio standaard een poort vrij is?
Gebruikersavatar
J.V.
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1751
Lid geworden op: do jul 28, 2016 14:43
Contacteer:

Re: Cd wisselaar aansluiting

Bericht door J.V. »

Als je auto niet voorzien is van Blue&Me, is de kans groot dat de CD-wisselaaraansluiting aanwezig is.
De enige manier om er zeker van te zijn is de radio even naar voren te halen en de achterkant te bekijken. :wink:
Van 03-08-2016 tot 10-04-2020 in mijn bezit:
Grande Punto 1.4 T-JET Sport - bj. 2009

Sindsdien de trotse eigenaar van een Alfa Romeo Brera. 8)
Plaats reactie