Einde GPC per 1-1-2020

Gesloten
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Einde GPC per 1-1-2020

Bericht door tonyvandenbroek »

Beste leden van GPC,

De meeste weten het inmiddels al, maar na het eind van 2019 gaan we stoppen met GPC.
Dit houd in dat er enkele zaken al in gang gezet zijn.

Zo is er al contact met de KVK geweest, Bank, en Hosting. De verzekering is opgezegd, mede dat we geen officiele meetings vanuit GPC meer doen vanaf 2020. Dit alles zal nog lopen tot 31-12-2019

Het forum, de vraagbaak van GPC, zal ook na deze datum niet meer voortgezet worden (loopt tot half 2020).
Althans niet door het huidige bestuur. Deze hebben besloten om allemaal te stoppen. Ik heb vanaf halverwege 2019 de bekendmaking gemaakt voor een nieuw bestuur, maar tot op de dag vandaag zijn er géén kandidaten die dit willen overnemen.

Er zullen tenminste 3 mensen moeten opstaan om dit allemaal over te nemen.
- een Voorzitter
- een Secretaris
- een Penningmeester
Meer mag natuurlijk altijd, maar als ik binnen een half jaar geen kandidaten krijg, dan zal meer ook niet lukken.

Wat gaat er allemaal gebeuren?
GPC wordt uitgeschreven als officiele club bij de KVK. De bankrekening wordt opgeheven, en alles stopgezet.
Graag zou ik zien dat iemand het domein cq. hosting wil overnemen. GPC is dan bereid om het eerste jaar deze kosten te vergoeden. Het geld wat op rekening staat willen we in overleg met jullie kijken wat te doen.
Dit is een bedrag waar we verschillende goede doelen mee kunnen steunen. Natuurlijk gaan er nog onkosten vanaf zoals maandelijkse bankkosten, hosting en verzekering.

Officieel moet er een leden vergadering opgezet worden, maar omdat we landelijk zitten, is dit op kort termijn niet mogelijk. Ik wil jullie vragen of we dit ook online mogelijk mogen maken. Hoe we het gaan oplossen weet ik nog niet.

Ik heb hier nog wat merchandising in huis. (sjaals, keycords, stickers e.d.) die ik eventueel aan een voedselbank wil schenken, of vekopen via Facebook (opbrengst zal ook naar een goed doel gaan). Facebook blijft namelijk nog wel actief, maar zal los van GPC komen en op eigen krachten gaan draaien. Het huidige bestuur zal ook géén beheerder worden van deze groep. Misschien wordt het een openbare groep, maar dat is iets waar ik geen voorkeur aan geef.

NOGMAALS, HET EINDE VAN GPC IS IN GANG GEZET.

Jullie kunnen tot eind van het jaar nog info bij één van de bestuursleden krijgen.
Ook ontvangen jullie nog een email met daarin informatie over het einde van GPC.

namens het bestuur GPC

Tony (tony@grandepuntoclub.nl)
Stefan (stefan@grandepuntoclub.nl)
Henk (hbassen@grandepuntoclub.nl)
Stephan (Giordino@grandepuntoclub.nl)
Michel (TNX@grandepuntoclub.nl)
Sjoerd (sjoerdh@grandepuntoclub.nl)

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de afgelopen 13 jaar dat ik als voorzitter deze geweldige club heb mogen leiden. Het doet me dan ook op momenten best wel pijn dat ik na oprichting nu ook het einde zie komen. Een keuze, die ik mede zelf heb gemaakt...

B E D A N K T
Afbeelding
Gebruikersavatar
hbassen
Tesoriere GPC
Tesoriere GPC
Berichten: 2084
Lid geworden op: zo dec 14, 2008 11:20
Locatie: Assen

Re: Einde GPC per 1-1-2020

Bericht door hbassen »

Tony,

Heel mooi geschreven.
Ik denk dat samen met mij er nog veel (ex)leden terug denken aan de vele fijne en leuke momenten met de GPC.

Ik zelf zal er nog vaak met veel plezier aan terug denken.
Aan de meetings, de mensen (waarvan ik er zelfs een behoorlijk aantal vriend mag noemen), De gesprekken en voornamelijk het lachen en lol hebben.

Het was voor mij dan ook een eer om als jullie penningmeester op te treden en jullie allemaal te leren kennen.

Leren kennen! sommigen wat beter dan anderen.

Al is dit het einde van de GPC in dit format, ik hoop en denk dat de GPC bij velen nog lang in het hart blijf zitten.

Bedankt voor de fijne tijd met een ieder binnen en buiten de GPC.
GPC de leukste autoclub in Nederland (mijn mening)

Groetjes,
Henk
Denk niet in problemen, maar in mogelijkheden.



Alfa Romeo Guilietta QV.
Giordino
Membro del Consiglio
Membro del Consiglio
Berichten: 1867
Lid geworden op: ma mei 24, 2010 11:49
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Einde GPC per 1-1-2020

Bericht door Giordino »

Einde van een tijdperk, anders kan ik het niet noemen.

Dankzij de inzet van Tony en alle andere bestuursleden de afgelopen jaren is er een mooie club ontstaan die niet alleen de auto’s bij elkaar bracht, maar misschien nog wel meer de mensen!

Dankzij de GPC meetings heb vele mooie stukjes van Nederland gezien en mooie mensen ontmoet!
Een aantal meetings was onderhand meer een traditie geworden dan gewoon een meeting ik noem een nieuwjaarsmeeting en een snertrit.

Bij deze een dank aan iedereen van bestuur tot leden, van de mensen op facebook tot de bezoekers van de meetings.
En natuurlijk onze sponsoren.

Bedankt en wie weet tot ziens op een meeting.
Mijn Abarth Punto Evo
Volg ons op Instagram Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Einde GPC per 1-1-2020

Bericht door tonyvandenbroek »

Het papierenwerk is ingevuld. Gaat maandag naar de KvK, en de ontbinding van GPS is per 1-1-2020 een feit geworden.
Rest mij alleen nog het wat regelwerk qua hosting en domein namen. Deze zullen per 1-7-2020 ontbonden worden.
Dus het forum is tot die tijd online, mocht er iemand zich geroepen, om deze domeinen over te nemen, dan zal dat ook og geregeld moeten worden. Anders is ook deze half 2020 ten einde. Rest ons alleen nog Facebook, wat wel gewoon door zal gaan. Er zullen nieuwe beheerders aangesteld worden, en dan loopt dit gewoon door.

Rest mij alleen nog iedereen te bedanken die de afgelopen 13 jaar ons vetrouwen hebben gehad in deze geweldige leuke vereniging. Ik, en ook de rest van het bestuur, hebben een hele mooie tijd gehad. Ups en Downs gekend, maar vooral pezier. Leuke ritten gehad, leuke weekenden, nieuwe vriendschappen, kortom veel gebeurd de laatste 13 jaar.

Misschien kom ik jullie nog eens ergen tegen, misschien komt er een snert rit (2020 waarschijnlijk niet) of een andere toerrit van mijn hand.
Het ga jullie allen goed.
Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Einde GPC per 1-1-2020

Bericht door tonyvandenbroek »

Het papierenwerk is ingevuld. Gaat maandag naar de KvK, en de ontbinding van GPS is per 1-1-2020 een feit geworden.
Rest mij alleen nog het wat regelwerk qua hosting en domein namen. Deze zullen per 1-7-2020 ontbonden worden.
Dus het forum is tot die tijd online, mocht er iemand zich geroepen, om deze domeinen over te nemen, dan zal dat ook og geregeld moeten worden. Anders is ook deze half 2020 ten einde. Rest ons alleen nog Facebook, wat wel gewoon door zal gaan. Er zullen nieuwe beheerders aangesteld worden, en dan loopt dit gewoon door.

Rest mij alleen nog iedereen te bedanken die de afgelopen 13 jaar ons vetrouwen hebben gehad in deze geweldige leuke vereniging. Ik, en ook de rest van het bestuur, hebben een hele mooie tijd gehad. Ups en Downs gekend, maar vooral pezier. Leuke ritten gehad, leuke weekenden, nieuwe vriendschappen, kortom veel gebeurd de laatste 13 jaar.

Misschien kom ik jullie nog eens ergen tegen, misschien komt er een snert rit (2020 waarschijnlijk niet) of een andere toerrit van mijn hand.
Het ga jullie allen goed.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Einde GPC per 1-1-2020

Bericht door Odelot »

Jammer, maar zo gaat het met de meeste clubs. Wel een hele leuke tijd gehad hier op het forum. Ondanks dat ik zelf al ruim 2 jaar geen punto meer had keek ik toch dagelijks op het forum om te kijken voor nieuwe reacties. Helaas waren de spamberichten soms meer dan echte berichten, maar de gpc stond altijd bij mijn vaste serie tabbladen. En zal dat nog doen voor zolang het duurt. Met het forum gaat een schat aan info verloren helaas. Het is niet anders.

Iedereen, en dan met name Tony bedankt voor jullie tomeloze inzet al die tijd. Het was een mooie periode, die in mijn eigen geval zo'n 8,5 jaar geduurt heeft.

Iedereen die hier zat veel succes en gezondheid toegewenst. Ook met name Tony, omdat ik weet dat het je de laatste jaren niet soepeltjes afgaat allemaal. Het allerbeste, en nogmaals bedankt allemaal! Zit dit bericht toch met enige weemoed te tikken. Weer een periode die voorbij is en niet meer terug komt. Een leuke periode.

Enfin, het beste!

Grt. Mark/Odelot
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Marius
Nuovo Arrivato
Berichten: 50
Lid geworden op: za aug 25, 2018 12:24

Re: Einde GPC per 1-1-2020

Bericht door Marius »

erg jammer Tony. we waarderen allemaal je inzet het was geweldig al was ik kort bij de club.

nu zit ik zelf dat ik het heel jammer vind dat het forum met alle tips en info zal verdwijnen. zien er nog meerdere met mij om paar tientjes per jaar bij elkaar te leggen in goed vertrouwen en forum behouden en dat wel doorgang laten vinden?
want kan Tony ons vertellen wat een hosting per jaar ongeveer kost?
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Einde GPC per 1-1-2020

Bericht door Odelot »

Momenteel zijn we bezig om te bekijken of we het forum in de lucht kunnen houden. Er is een geinteresseerde partij waar we contact mee hebben.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gesloten