Kennis over Android radio

Plaats reactie
Niels-Pevo
Nuovo Arrivato
Berichten: 32
Lid geworden op: di feb 21, 2017 9:20

Kennis over Android radio

Bericht door Niels-Pevo »

Goededag allen,

Ik heb al enige tijd een Android radio van onze vrienden van Ali.

De radio doet tot nu toe zijn ding goed, op wat software mankementen na(dit gaat de verkoper oplossen met een update). Nu dacht ik ik ga maar is de achteruitrijcamera installeren, ik haal de radio eruit niks aan de hand, na wat met draden gerommeld te hebben, gaat heel de radio niet meer aan. Ik heb de zekering gecontroleerd en alle kabels even goed erin geduwd. Niks heeft geholpen, nu weer even de standaard radio erin gezet.

Heeft iemand de gouden tip, of is er iemand die naar mijn radio zou willen kijken?

Ik hoor het graag.

Mvg,

Niels
Pevo 2011 1.3mjet Dynamic
Gebruikersavatar
Marius
Nuovo Arrivato
Berichten: 50
Lid geworden op: za aug 25, 2018 12:24

Re: Kennis over Android radio

Bericht door Marius »

lijkt haast dat er toch geen goede connectie zit in connector en dan zul je denk moeten denken aan de +24v of de geschakelde 24v als deze er op zit. weet niet of er toevallig ook een verloop stekker tussen zit. want de standaard radio werkt wel neem ik aan uit je bericht.
rotjerogier
Berichten: 3
Lid geworden op: ma jun 17, 2019 1:33

Re: Kennis over Android radio

Bericht door rotjerogier »

Ik hoop eigenlijk dat je het al voor elkaar hebt. Je zou eens kunnen kijken, de normale (inbouw) radio heeft enkel een gele draad als voeding, dit is de constante+ de geschakelde+ is als het goed is separaat getrokken, kan het zijn dat deze achter het dashboard is gevallen. Ook kan het zijn dat deze in de tussenstekker verbonden hebben gezeten met elkaar (rood en geel aan elkaar) maar dat nu niet meer zitten. Zonder geschakelde+ gaat de radio niet aan.
Plaats reactie