Nieuwe Speakers Voor/Achter advies

Plaats reactie
Ruben010
Berichten: 1
Lid geworden op: vr mei 15, 2020 15:25

Nieuwe Speakers Voor/Achter advies

Bericht door Ruben010 »

Hallo beste forumleden,

Dit is mijn eerste bezoek aan dit forum sinds de 2 jaar dat ik eigenaar bent van een Grande Punto 1.2 Dynamic 2006.

Ik ben onlangs helemaal verslaafd geraakt aan het updaten van mijn auto, detaling en upgrading.
Mijn Punto is er aestetisch enorm slecht aan toe, lak verkleurt, veel krassen, steenlag ect...
Van binnen waren de raammechanisme kapot achter, en mijn speakers zijn stuk.

Gezien ik de deur panelen heb verwijderd om mijn raammechanismes te vervangen wil ik ook gelijk mijn speakers vervangen en eventueel de deuren isoleren als dat zorgt voor beter geluid.

Alleen heb ik geen kaas gegeten van instalaties of andere technische meuk, ik weet niet eens het verschil tussen verschillende watts of wat dan ook.

Ik hoopte dat er leden hier zijn die mij kunnen adviseren welke speakers ik zou moeten aanschaffen en waarom.

Waar ik naar op zoek ben is vrij simpel, redelijk goedkoop maar alsnog redelijk geluid.
Hoeft geen dikke bass te hebben, gewoon lekker casual voor de radio.

Alvast bedankt,

Groet,
Ruben

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Algon
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 406
Lid geworden op: wo jun 07, 2017 17:04
Locatie: Sittard

Re: Nieuwe Speakers Voor/Achter advies

Bericht door Algon »

Welkom op het forum.

Carclean heb ik ook heel veel producten van :lol: als je eenmaal er aan begint...
Op zwarte lak valt trouwens wel altijd heel veel winst te behalen.

Ik heb afgelopen week de speakers in de voorportieren vervangen door de Audison APK 165 en de deuren beplakt met isolatiemateriaal. Het is echter natuurlijk maar net wat je er aan uit wilt geven.
Je kan ook naar een auto hifi winkel gaan en daar verschillende speakers beluisteren om zo een keuze te maken.
Fiat Grande Punto T-jet 2008
LED headlights - Savali - Skytune - K&N
Plaats reactie