Aux audio en slechte speakers

Plaats reactie
evantenkate
Berichten: 5
Lid geworden op: wo jul 22, 2020 20:34

Aux audio en slechte speakers

Bericht door evantenkate »

Goeiedag,

Ik heb een grande punto uit 2007.
Nu heeft de standaard radio geen aux om met mn telefoon muziek af te spelen is er een manier om dit mogelijk te maken?

En af en toe, bij het starten van de auto doen de speakers het niet, enkel de subwoofer. Soms blijft dit de gehele rit en soms doen ze het ineens weer. Ook klinkt het geluid krakend vooral tijdens het bellen handsfree. Dit gebeurt ook soms. Een enkele keer is er helemaal niks aan de hand.

Ben ik dan toe aan nieuwe speakers en welke moet ik dan hebben?
Wat kan het probleem anders veroorzaken?
JDS82
Nuovo Arrivato
Berichten: 23
Lid geworden op: za jun 27, 2020 19:17

Re: Aux audio en slechte speakers

Bericht door JDS82 »

je kan muziek streamen via een bleutooth /fm reciever ding, je plugt dit in je sigaretten aansteker, stelt een lege radio frequentie in op je radio en diezelfde dan op die reciever, en dan kan je vanaf je gsm naar dat apparaat streamen via bleutooth. Je vind er online al vanaf 20 euro denk ik. En die storing op je speakers zou ergens een slecht contact kunnen zijn. Alle kabels vanaf je radio eens nakijken
evantenkate
Berichten: 5
Lid geworden op: wo jul 22, 2020 20:34

Re: Aux audio en slechte speakers

Bericht door evantenkate »

JDS82 schreef:je kan muziek streamen via een bleutooth /fm reciever ding, je plugt dit in je sigaretten aansteker, stelt een lege radio frequentie in op je radio en diezelfde dan op die reciever, en dan kan je vanaf je gsm naar dat apparaat streamen via bleutooth. Je vind er online al vanaf 20 euro denk ik. En die storing op je speakers zou ergens een slecht contact kunnen zijn. Alle kabels vanaf je radio eens nakijken
Ik heb inmiddels de speakers vervangen, die waren helemaal versleten.
Ik doe liever niet iets met Bluetooth omdat ik blue and me heb en wil blijven gebruiken. Ik heb zo'n aux kabeltje iso stekkertje gekocht die werkte niet. Als ik op cd druk zegt hij no source available
Plaats reactie