Iemand ervaring met Shadow Ghost Light ?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lodewijk
Nuovo Arrivato
Berichten: 53
Lid geworden op: do apr 10, 2014 8:16

Iemand ervaring met Shadow Ghost Light ?

Bericht door lodewijk »

Hoi,

zit eraan te denken om een setje shadow ghost light te monteren in de voordeuren.
Heeft iemand dit op de Pevo zitten?
Is het veel werk? Waar kan je de stroom weghalen?
Ik heb wel stroom in de deur van de deurverlichting, maar deze gaat uit zodra je de deur open doet.

Zie link. http://link.marktplaats.nl/m887272478" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
EvoDaan
Membre D'Oro
Berichten: 1392
Lid geworden op: wo jul 03, 2013 22:19
Locatie: Zutphen

Re: Iemand ervaring met Shadow Ghost Light ?

Bericht door EvoDaan »

Zijn er meerdere die dit in de auto hebben zoals Wesley en Tony, heb zelf ook nog een setje liggen alleen niet de kennis om het te monteren :roll: Ik heb ze destijds via Ebay besteld voor minder dan €10,- misschien dus ook even de moeite waard om te kijken.
Huidige auto: Renault Megane Estate 130 Tce Bose

AfbeeldingPunto Evo 1.2 | Grigio Pessimo Umore | 2011 |
Gebruikersavatar
Plint24
Junior Stato
Berichten: 295
Lid geworden op: do dec 15, 2011 22:37
Locatie: Prinsenbeek

Re: Iemand ervaring met Shadow Ghost Light ?

Bericht door Plint24 »

Als jij geen (aparte) bekabeling in de deur hebt zitten voor eventueel deurverlichting zul je de voeding via de binnenverlichting moeten pakken.
Ik zelf heb ook van alles geprobeerd om de voeding via de deur te krijgen, maar helaas zitten er alleen maar schakeldraden, (lees: via je klink gaat er een signaal naar je binnenverlichting om aan te gaan) waar sowieso te weinig stroom over gaat om de verlichting optimaal te kunnen laten branden.

Verder had ik hetzelfde probleem, verlichting gaat uit als de deur open is. Helaas niet gevonden wat het probleem was, want heb uiteindelijk alles via de binnenverlichting aangesloten (voeding en massa). Waarschijnlijk heeft het te maken met het feit dat de voeding dan toch verkeerd is aangesloten, maar zeker weten doe ik dat niet.
Gebruikersavatar
provsen
Avere Una Vita
Berichten: 2065
Lid geworden op: zo okt 14, 2012 16:26
Locatie: Oost-Vlaanderen (Gent)

Re: Iemand ervaring met Shadow Ghost Light ?

Bericht door provsen »

Ik heb ze ook en bij mij helemaal geen probleem gewoon aangesloten op de binnenverlichting
Gebruikersavatar
lodewijk
Nuovo Arrivato
Berichten: 53
Lid geworden op: do apr 10, 2014 8:16

Re: Iemand ervaring met Shadow Ghost Light ?

Bericht door lodewijk »

Okay,

bedankt voor alle tips. Ik ga het gewoon proberen aan te sluiten en als het nodig is trek ik wel gewoon
een kabel naar de binnenverlichting. Ik zag trouwens aan de onderkant van de deur in het deurpaneel
al een soort vorm waar dit precies in gaat passen.
Gebruikersavatar
Plint24
Junior Stato
Berichten: 295
Lid geworden op: do dec 15, 2011 22:37
Locatie: Prinsenbeek

Re: Iemand ervaring met Shadow Ghost Light ?

Bericht door Plint24 »

Daar heb ik mijn deurverlichting ook in gemaakt :wink:
Waarschijnlijk zullen de meeste (die deurverlichting hebben) dat daar gemonteerd hebben.
Plaats reactie