Sportdemper

Enzo73
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: wo mei 27, 2015 13:42

Re: Sportdemper

Bericht door Enzo73 »

ik lees net in de reacties dat deze enkel past op GP's van voor 2009, klopt dit? Kan deze gewoon met bouten gemonteerd worden of moet ik de oude eraf schijven? Mijn GP is van 2011 (1.3Mjet 75pk) en als deze zeker past zou ik het overwegen om hem over te kopen. ;)
Sorry voor de vele vragen maar ben nogal een leek op dat vlak.
grtz
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: Sportdemper

Bericht door Thegroov »

Hoi Enzo,

Op een speciale punto uit 2009 past hij door hem er zo op te schroeven. Inmiddels ben ik van het idee af dat hij dus helemaal niet past, maar net als Jarre schrijft, zaag je uitlaat door, zaag deze door en zet hem met een mof erop met twee klemmen. Je moet even door het idee heen dat hij niet zo erop geschroefd kan worden. Het klinkt overigens heerlijk, ik heb er toen ik hem kocht filmpjes van gekregen. Zo'n heerlijke zware roffel.

Ik heb inmiddels besloten om hem toch te verkopen, dus als je hem hebben wil, is ie voor jou. Komt dus een koppelstukje bij van 2 inch en twee klemmen en je bent klaar.
Enzo73
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: wo mei 27, 2015 13:42

Re: Sportdemper

Bericht door Enzo73 »

Klinkt super er is nog juist 1 probleem, raak je ermee zonder probleem door de keuring want hier in Belgie heb je voor alles papieren nodig. :(
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: Sportdemper

Bericht door Thegroov »

Nee, je monteert hem met klemmen en voor de keuring zet je even je standaard potje er op :-]
Enzo73
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: wo mei 27, 2015 13:42

Re: Sportdemper

Bericht door Enzo73 »

Heb ik ook al gedacht maar zal nog even navragen want ze zijn hier echt streng. Vanaf dat ik iets weet laat ik het weten. Als het geen probleem is mag je ervan uitgaan dat ik hem wel overkoop :)
Plaats reactie