Haha, de 1.3 diesel heeft niet eens een tussen demper standaard affabriek. Waarschijnlijk de 1.6 ook niet? Diesel maakt sws al minder 'herrie' of uitlaatgeluid en is moeilijker om een dik geluid uit te krijgen. Waarschijnlijk blijf je nog onder de geluidsnormen als je zelfs de achter demper verwijderd en alleen met de dpf rondrijdt
Verstuurd van mijn Nexus 6
Punto Tunen
Re: Punto Tunen
1.3 Mjet Punto Evo '10
Re: Punto Tunen
Ieder na- heeft z'n voordeel: gewoon even de einddemper verwijderen door een buis en je bent klaar! Dan ben je wel goedkoop uit!
Re: Punto Tunen
DPhilippi, Wat ik vooral heel mooi vind is die roffel / plofjes bij het optrekken en schakelen.
Lijkt mij erg tof om dat te hebben
En klopt, heb een 1.6 Diesel. Flinke motor ligt daar in (120pk)
Bericht gestuurd naar KCE, benieuwd wat ze voor mij kunnen betekenen
Lijkt mij erg tof om dat te hebben
En klopt, heb een 1.6 Diesel. Flinke motor ligt daar in (120pk)
Bericht gestuurd naar KCE, benieuwd wat ze voor mij kunnen betekenen
Re: Punto Tunen
jesse, is dat echt mogelijk bij een diesel dan? Ik heb alleen een einddemper en de DPF is er tussenuit.. ik hoor alleen een mechanisch geluid en het blazen van de uitlaat als ik vol gas geef
Re: Punto Tunen
Die roffel is denk ik niet mogelijk, of ze moeten heel goed zijn in custom uitlaten lassen... Ben dan wel benieuwd naar het resultaat!
Verstuurd van mijn Nexus 6
Verstuurd van mijn Nexus 6
1.3 Mjet Punto Evo '10
Re: Punto Tunen
Sjoerd H., Heb geen idee of dat mogelijk is. Hoop van wel natuurlijk
Re: Punto Tunen
Ik ga maar een afspraak maken. Lekker sporty geluidje hehe
Fiat Punto Evo Twinair 100 Turbo
Re: Punto Tunen
Sinds eergisteren à gisteren is me opgevallen dat het geluid nog iets harder is geworden. Ik geloof dat de uitlaat nog even moest inbranden, dus het geluid is nu nog iets beter en mooier dan de audio opname die ik heb gemaakt!