Wielnaafkapje nog steeds artikelnummer 735448759?

Plaats reactie
FeaR
Nuovo Arrivato
Berichten: 146
Lid geworden op: di nov 08, 2011 22:01
Locatie: Zaltbommel

Wielnaafkapje nog steeds artikelnummer 735448759?

Bericht door FeaR »

Deze zomer ga ik dan toch echt de velgen van mijn Fiat Grande Punto laten spuiten. Zoals eigenlijk iedereen zijn ook mijn Double Cork niet om aan te zien: oxidatie en daardoor de lak er af.

Ik ben al bij een spuiterij geweest en de kleur is gekozen (antraciet). De afspraak maken om te laten zandstralen, schuren, et cetera moet ik nog maken. Maar dat ter zijde. Ik ben nu vooruitlopende op het laten spuiten aan het zoeken naar (wiel)naafkapjes om het geheel helemaal af te maken. De huidige zijn wat verkleurd.

In dit topic wordt gesproken over
Binnenste rand is +/- 42mm buitenste rand is +/- 47mm. Je kan ze ook gewoon bij de Fiat dealer halen, dan weten ze het direct. Artikelnummer is 735448759 €30,- incl. Btw
Kleine kans dat het artikelnummer is gewijzigd, maar toch voor de zekerheid: is die nog steeds correct?

Op http://www.qverde.nl/shop/searchitems/?t=diameter" onclick="window.open(this.href);return false; kom ik onder dat artikelnummer onderstaande specificaties tegen:
Fiat Grande Punto / Evo
wielnaafkapje origineel voor lichtmetalen velgen
bouwjaren 2005-2012
binnendiameter : 40 mm
buitendiameter : 49 mm
De gemeten maat uit de quote wijkt dus 2mm af ten opzichte van wat QVerde zegt.

De prijs staat me overigens wel tegen, een tientje de stuk is behoorlijk wat geld voor een simpel kapje. Ik zal Tuynder ook eens mailen om te zien wat de prijs daar is inclusief mijn Grande Punto Club-korting.
Fiat Grande Punto Sport 1.4 T-Jet - 150 PK / 265 Nm Savali Tuning
FeaR
Nuovo Arrivato
Berichten: 146
Lid geworden op: di nov 08, 2011 22:01
Locatie: Zaltbommel

Re: Wielnaafkapje nog steeds artikelnummer 735448759?

Bericht door FeaR »

Mmm... deze zwarte wielbouten maar eens bestellen. Kom ik net tegen via een search hier. Lijkt me mooier dan de standaard bouten op antraciet velgen.
Fiat Grande Punto Sport 1.4 T-Jet - 150 PK / 265 Nm Savali Tuning
RVE
Junior Stato
Berichten: 291
Lid geworden op: di okt 16, 2012 10:05

Re: Wielnaafkapje nog steeds artikelnummer 735448759?

Bericht door RVE »

Ik weet niet precies welke je zoekt, maar staat hier niet wat tussen, sowieso goedkoper: http://www.naafdoppenshop.nl/c-3105421/fiat/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb hier een tijdje geleden ook besteld, niets mis mee (mijne waren voor BMW, maar dat zal er niet toe doen).

Of anders eBay?
Plaats reactie