Diverse stylings vragen; o.a. wrap en verlagen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Scarrrr
Nuovo Arrivato
Berichten: 177
Lid geworden op: za aug 15, 2015 15:51

Diverse stylings vragen; o.a. wrap en verlagen

Bericht door Scarrrr »

Al die foto's op de GPC instagram en de hashtag #puntoenthusiasts maken mij aan het kwijlen.

Verlagings-veren zit ik al een tijd over te twijfelen.. (-40mm novitec)
  • 1.Is het schadelijk voor de schokbrekers?
    2. Mijn GP heeft nu 166000 gereden.. kan ik uberhaupt nog wel wegkomen met enkel de veren te vervangen? Of kan ik beter kijken naar nieuwe schokbrekers?
    3. Ik las dat iemand een extra plaat had gemonteerd om z'n carter te beschermen. Is dit noodzakelijk?
wrap/folie
Ik zou graag het stukje onder de kentekenplaat zwart maken. Ik neem aan dat dit gedaan wordt met een wrap-folie?
Ik kan dat topic niet meer vinden helaas... Moet de bumper hiervoor er af?

Spoorverbreders
Als de GP eventueel omlaag gaat, zou het dan mooi staan om spoorverbreders te monteren? Volgens mij vallen de velgen standaard net binnen de wielkas.

Velgen
In de toekomst moeten er nog nieuwe velgen onder. Alleen heb ik moeite met beslissen over welk type en of zwart nou wel mooi staat onder een blauwe GP. Wit is prachtig, maar de silverkleurige velgen die er momenteel onder zitten zijn al een ramp met schoonhouden.

Afbeelding
Afbeelding
RVE
Junior Stato
Berichten: 291
Lid geworden op: di okt 16, 2012 10:05

Re: Diverse stylings vragen; o.a. wrap en verlagen

Bericht door RVE »

Over dat zwarte stukje achter de kentekenplaat. Dit kan idd via een wrap, hoeft de bumper er niet voor af, enkel de kentekenplaat(houder).
Andere optie is plastidip, kost niet veel en is makkelijk te verwijderen.
Eerste is waarschijnlijk op termijn wel iets duurzamer, maar plastidip kan ook zo weer opnieuw.
Gebruikersavatar
evospark
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 206
Lid geworden op: do okt 08, 2015 17:53
Locatie: Oss

Re: Diverse stylings vragen; o.a. wrap en verlagen

Bericht door evospark »

Als je ruim 150000 hebt gereden zou ik gaan voor een complete vervanging van de schokbrekers en veren....schroefset of iets anders moois....lees maar eens verder over de leden die via een clublid een schroefset gekocht hebben. Zijn er zeer tevreden over wat ik heb gelezen.



Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
Volkswagen Scirocco Type I / Honda NSR400 / Volkswagen Scirocco Type II / Fiat Bravo 1.4 SX / Fiat Bravo HGT / Fiat Punto 1.3 Mjet / Fiat Punto Evo 1.3 Mjet /Fiat Punto 1.3 Mjet 2015...
Plaats reactie