uitlaat van ebay

Plaats reactie
Dennizz
Berichten: 8
Lid geworden op: di mei 31, 2016 14:46
Locatie: Ede

uitlaat van ebay

Bericht door Dennizz »

goededag ,

omdat mijn middendemper+einddemper van mijn t-jet aardig aan het roesten zijn en ik het maar een sip geluid vind wil ik een nieuwe bestellen, ik heb hier op het forum al paar merken gehoord maar op ebay kwam ik deze tegen en ik wou graag weten of het wat is (ik weet dat het geen rvs is) en is het geluid niet ''te'' hard zonder middendemper ?
http://www.ebay.it/itm/FMS-Gruppe-A-Anl ... SwaNBUiWFF

Groetjes
Gebruikersavatar
Jarre
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4608
Lid geworden op: za aug 20, 2011 16:37

Re: uitlaat van ebay

Bericht door Jarre »

https://www.youtube.com/watch?v=KQnQwo2QSCY" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=7YOnAuozxCI" onclick="window.open(this.href);return false;

vind het precies nog aanvaardbaar :)
Afbeelding Life is better on 2 wheelsAfbeelding
Gebruikersavatar
DPhilippi
Senior Stato
Berichten: 506
Lid geworden op: di mar 01, 2016 17:09
Locatie: Bergeijk

Re: uitlaat van ebay

Bericht door DPhilippi »

Ik zie dat degene die je op het oog hebt €366 excl. verzending en montage (zelf?) kost. Bij KCE in Rotterdam heb ik twee maanden geleden een RVS einddemper + RVS sierstuk laten monteren en is de middendemper vervangen door een RVS pijp (geen middendemper) voor maar €350. Daar zit montage dus bij inbegrepen.

Afbeelding
UAW71XU3m0E
Moet hierbij wel melden dat het geluid van het filmpje een stuk zachter is dan de realiteit.

De middendemper houdt érg veel van het geluid tegen. Wil je een sportief geluid, dan zou ik het zeker aanraden om die weg te laten. Maar dat is iets wat je zelf moet afwegen.

.. Ook heb ik geen ervaring met de uitlaat van de T-jet, alleen de TwinAir.
Dennizz
Berichten: 8
Lid geworden op: di mei 31, 2016 14:46
Locatie: Ede

Re: uitlaat van ebay

Bericht door Dennizz »

Bedankt voor de tip ik zal daar eens even aanvragen wat het zal gaan kosten,

klinkt goed en ziet er netjes uit !
Gebruikersavatar
lune-i-tune
Junior Stato
Berichten: 402
Lid geworden op: di dec 18, 2012 17:24
Locatie: Gorinchem

Re: uitlaat van ebay

Bericht door lune-i-tune »

Ik heb de mijne bij skytune in België gekocht. Deze is op maat gemaakt van rvs .Voor en midden demper en sierstuk was 450 euro kwijt. Je kunt daar precies aangeven hoe luid de uitlaat moet worden. Succes iig met zoeken.
Grande Punto T-jet carribean Orange skydome SaVaLi novitec -4. Skytune EBC brakes M/S design grill ,novitec diffuser,orginele voorbumperspoiler. Japan Racing 18"
jesse
Nuovo Arrivato
Berichten: 100
Lid geworden op: di jan 12, 2016 23:50

Re: uitlaat van ebay

Bericht door jesse »

Dennizz schreef:Bedankt voor de tip ik zal daar eens even aanvragen wat het zal gaan kosten
Benieuwd of jij wel reactie krijgt. Heb weken geleden contact opgenomen en offerte aangevraagd maar tot op heden nooit bericht terug gehad.
Dennizz
Berichten: 8
Lid geworden op: di mei 31, 2016 14:46
Locatie: Ede

Re: uitlaat van ebay

Bericht door Dennizz »

Heb gister offerte aangevraagd en kreeg net een mailtje dat het 450 euro kost rvs middenpijp+ einddemper en sierstuk incl montage.
Laatst gewijzigd door Rudabroda op do jun 23, 2016 8:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd, zie punt 5 alg. voorwaarden.
Gebruikersavatar
DPhilippi
Senior Stato
Berichten: 506
Lid geworden op: di mar 01, 2016 17:09
Locatie: Bergeijk

Re: uitlaat van ebay

Bericht door DPhilippi »

Ze hebben een vaste actie op hun website: RVS sportuitlaat op maat voor €175. Dit is puur en alleen de einddemper. Hier komt nog 100 of 125 bovenop voor een RVS sierstuk: 100 voor een enkele, 125 voor een dubbele. Omdat het geluid niet gewenst was (te zacht) heeft hij mij ter plekke aangeboden om de midden demper te vervangen door een RVS pijp. Ik vond dit prima, maar vroeg wel direct naar het prijskaartje. Het zijn toch onvoorziene kosten die er plots bij komen. Hij zei dat ie dit dan voor €50 extra zou doen. Toen zei ik prima :)

Wellicht kun je hetzelfde als mij doen en erheen gaan voor de einddemper en sierstuk. Het resultaat zal te zacht zijn en dan kun je dus ter plekke hetzelfde truukje als mij uitvoeren!
Dennizz
Berichten: 8
Lid geworden op: di mei 31, 2016 14:46
Locatie: Ede

Re: uitlaat van ebay

Bericht door Dennizz »

Gaat denk niet werken omdat ik me naam heb gegeven met auto gegevens en kenteken bij de offerte :(
En mischien is het duurder omdat de pijp van de t-jet dikker is ?
Gebruikersavatar
DPhilippi
Senior Stato
Berichten: 506
Lid geworden op: di mar 01, 2016 17:09
Locatie: Bergeijk

Re: uitlaat van ebay

Bericht door DPhilippi »

Hmmm. Komen de prijzen die ik noem (100-125 sierstuk, 175 einddemper) wel overeen met jouw offerte? Zo ja, dan ligt het niet aan de dikte van de pijp. Trouwens, is die dikker ja? Ik dacht dat alle benzine (Grande) Punto's eenzelfde soort uitlaat hadden.
Plaats reactie