Sport(ievere) uitlaat T-Jet
Sport(ievere) uitlaat T-Jet
Hallo allen.
Zoals ik in mijn voorstel post heb vermeld ben ik op zoek naar een sportievere sound voor mijn T-Jet.
Ik heb me al redelijk georiënteerd maar nog steeds heb ik veel vragen.
Ik kan via internet bijvoorbeeld een CSC of een Ragazzon catback systeem kopen en laten monteren voor ongeveer 900,- , maar dan heb ik geen zekerheid over het geluid (en vind ik dit echt enorm veel geld voor een catback ). Ook lees ik hier op het forum dat Skytune en KCE goed zijn en het bij beide bedrijven honderden euro's goedkoper is. Nou denk ik dat ik kies voor Skytune of KCE, maar welke van deze zouden jullie aanraden (of eventueel een ander bedrijf)? Ik lees over beide goede recensies maar ben graag benieuwd naar jullie ervaringen.
Alvast enorm bedankt!
Jasper
Zoals ik in mijn voorstel post heb vermeld ben ik op zoek naar een sportievere sound voor mijn T-Jet.
Ik heb me al redelijk georiënteerd maar nog steeds heb ik veel vragen.
Ik kan via internet bijvoorbeeld een CSC of een Ragazzon catback systeem kopen en laten monteren voor ongeveer 900,- , maar dan heb ik geen zekerheid over het geluid (en vind ik dit echt enorm veel geld voor een catback ). Ook lees ik hier op het forum dat Skytune en KCE goed zijn en het bij beide bedrijven honderden euro's goedkoper is. Nou denk ik dat ik kies voor Skytune of KCE, maar welke van deze zouden jullie aanraden (of eventueel een ander bedrijf)? Ik lees over beide goede recensies maar ben graag benieuwd naar jullie ervaringen.
Alvast enorm bedankt!
Jasper
- lune-i-tune
- Junior Stato
- Berichten: 402
- Lid geworden op: di dec 18, 2012 17:24
- Locatie: Gorinchem
Re: Sport(ievere) uitlaat T-Jet
Ik zou voor skytune gaan,kun je zelf bepalen hoe luid het moet worden. Ik heb deze zelf ook, goeie service en een vakman. Succes met je keuze.
Grande Punto T-jet carribean Orange skydome SaVaLi novitec -4. Skytune EBC brakes M/S design grill ,novitec diffuser,orginele voorbumperspoiler. Japan Racing 18"
Re: Sport(ievere) uitlaat T-Jet
Ik heb de uitlaat van ing_brw (Peter) overgenomen van Skytune en ik ben uitermate tevreden over het geluid voor een diesel, echt wauw.
Sommige mensen geloven gewoon niet dat ik een diesel heb als ik kom aanrijden totdat hij idle draait, dan pas hoor je het.
Echt top! Aanradertje.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
Sommige mensen geloven gewoon niet dat ik een diesel heb als ik kom aanrijden totdat hij idle draait, dan pas hoor je het.
Echt top! Aanradertje.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
1.3 Mjet Punto Evo '10
Re: Sport(ievere) uitlaat T-Jet
Enorm bedankt voor de reacties!
Zojuist een mailtje verstuurd naar Skytune.
Zal de reactie even afwachten, zal even updaten wanneer ik meer weet.
EDIT: Ik had na 15 minuten al een reactie! Ik had gevraagd naar een RVS uitlaat vanaf de katalysator zonder middendemper met een sportief klinkende einddemper + dubbel rond sierstuk.
De reactie was 'Komt op 440 euro geplaatst in rvs met 4 jaar garantie.'
Meteen weer een mail terug of ik binnenkort langs kan komen!
Ben erg benieuwd!
Zojuist een mailtje verstuurd naar Skytune.
Zal de reactie even afwachten, zal even updaten wanneer ik meer weet.
EDIT: Ik had na 15 minuten al een reactie! Ik had gevraagd naar een RVS uitlaat vanaf de katalysator zonder middendemper met een sportief klinkende einddemper + dubbel rond sierstuk.
De reactie was 'Komt op 440 euro geplaatst in rvs met 4 jaar garantie.'
Meteen weer een mail terug of ik binnenkort langs kan komen!
Ben erg benieuwd!
Re: Sport(ievere) uitlaat T-Jet
Ha Jasper,
Jouw verhaal scannend: Is jouw T-Jet getuned?
Als dat niet het geval is? Doen!! Da`s sportief hoor!!
Haagsch gegroet!!
Chris
Jouw verhaal scannend: Is jouw T-Jet getuned?
Als dat niet het geval is? Doen!! Da`s sportief hoor!!
Haagsch gegroet!!
Chris
Had GP 1.4 Edizione Prima '05,
GP T-Jet Sport '09/RVCorse tuned.
Heb Abarth GP Esseesse '09/RV Corse tuned
GP T-Jet Sport '09/RVCorse tuned.
Heb Abarth GP Esseesse '09/RV Corse tuned
Re: Sport(ievere) uitlaat T-Jet
Nog even wat mailcontact gehad met Skytune.
Ze hebben halverwege december (pas) een plekje voor me.
Zoals ik al zei, ik ben echt enorm benieuwd! Ik weet niet zo goed wat me allemaal te wachten staat, en wat het resultaat gaat worden.
Ik durf eerlijk gezegd niet te zeggen of mijn punto ge(chip)tuned is.
De kans is aanwezig aangezien hij erg vlot is, in elke versnelling en ook zeker op hogere snelheden. Ook heb ik wel eens 222 op de gps gereden, maar weet niet of dit heel veel zegt. Hoe kom ik hier achter? En wat als dit wel het geval is? Dan niet doen?
Qua verdere 'tuning' is er volgens mij niets gedaan, wel ligt er een K&N filter in de luchtfilterbak.
Alvast bedankt,
Ze hebben halverwege december (pas) een plekje voor me.
Zoals ik al zei, ik ben echt enorm benieuwd! Ik weet niet zo goed wat me allemaal te wachten staat, en wat het resultaat gaat worden.
Hallo Chris!Christ schreef:Ha Jasper,
Jouw verhaal scannend: Is jouw T-Jet getuned?
Als dat niet het geval is? Doen!! Da`s sportief hoor!!
Haagsch gegroet!!
Chris
Ik durf eerlijk gezegd niet te zeggen of mijn punto ge(chip)tuned is.
De kans is aanwezig aangezien hij erg vlot is, in elke versnelling en ook zeker op hogere snelheden. Ook heb ik wel eens 222 op de gps gereden, maar weet niet of dit heel veel zegt. Hoe kom ik hier achter? En wat als dit wel het geval is? Dan niet doen?
Qua verdere 'tuning' is er volgens mij niets gedaan, wel ligt er een K&N filter in de luchtfilterbak.
Alvast bedankt,
Re: Sport(ievere) uitlaat T-Jet
Ha Jasper,
Is dat te achterhalen bij de vorige eigenaar? Er is in ieder geval veranderd, met weinig/geen effect met K&N.
Bij mij merk ik dat vanaf 2500 tot zo'n 3800 rpm. Geen schop in je rug maar stevig doortrekken, zeker in z'n drie.
Top ken ik niet, maar hij loopt makkelijk door tot 180.
Dat is wat ik uit mijn ervaring kan vertellen kan en het is gaaf zo'n sprintertje, ik ben nog steeds blij met mijn tuning.
Haags gegroet,
Chris
Is dat te achterhalen bij de vorige eigenaar? Er is in ieder geval veranderd, met weinig/geen effect met K&N.
Bij mij merk ik dat vanaf 2500 tot zo'n 3800 rpm. Geen schop in je rug maar stevig doortrekken, zeker in z'n drie.
Top ken ik niet, maar hij loopt makkelijk door tot 180.
Dat is wat ik uit mijn ervaring kan vertellen kan en het is gaaf zo'n sprintertje, ik ben nog steeds blij met mijn tuning.
Haags gegroet,
Chris
Had GP 1.4 Edizione Prima '05,
GP T-Jet Sport '09/RVCorse tuned.
Heb Abarth GP Esseesse '09/RV Corse tuned
GP T-Jet Sport '09/RVCorse tuned.
Heb Abarth GP Esseesse '09/RV Corse tuned
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Re: Sport(ievere) uitlaat T-Jet
Ik heb een orginele esse esse uitlaat op de kop getikt.
Leuk geluidje, leuk brom, maar niet overdreven geklapper en herrie.
Bevalt me prima en oogt leuk twee pijpjes aan de achterzijde.
Hier moest de uitlaat nog wat gesteld worden
Youtube filmpje van de uitlaat, helaas is het geluid wat minder (KLIK)
Leuk geluidje, leuk brom, maar niet overdreven geklapper en herrie.
Bevalt me prima en oogt leuk twee pijpjes aan de achterzijde.
Hier moest de uitlaat nog wat gesteld worden
Youtube filmpje van de uitlaat, helaas is het geluid wat minder (KLIK)