Verlagen wat mag?

Plaats reactie
mathieu
Berichten: 2
Lid geworden op: zo jan 08, 2017 16:00

Verlagen wat mag?

Bericht door mathieu »

hallo,

ik rijd nu bijna een jaar met mijn punto en heb al veel te lang gewacht om mijn monstertruck te verlagen nu ik heb dit nog nooit gedaan en vroeg me af wat wettelijk is om door de keuring te geraken in belgie zonder dat ik altijd weer naar stock moet gaan

maw mijn vraag is hoeveel cm mag je zakken om vlotjes door de keuring te geraken?

Afbeelding
Gebruikersavatar
tomlolol
Junior Stato
Berichten: 264
Lid geworden op: vr nov 13, 2015 15:22

Re: Verlagen wat mag?

Bericht door tomlolol »

Ik ben in belgie gekeurd, ik heb eibach sportline veren en ben vanvoor 2,5 cm en vanachter 4 cm gezakt. Met de keuring was het enige probleem dat ik geen goca attest had, dus zolang je die hebt en het montage attest zit je normaal goed als je kwaliteit veren koopt.
Maar het blijft belgische keuring dus je weet nooit ... Heb in totaal 105€ betaald voor het keuren + 85€ voor het goca attest dus hou daar zeker rekening mee!

Veel succes met je monstertruck!
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCjjObG ... LyfLJcWKuw" onclick="window.open(this.href);return false;
Introductie pagina: http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... 34&t=13515" onclick="window.open(this.href);return false;
mathieu
Berichten: 2
Lid geworden op: zo jan 08, 2017 16:00

Re: Verlagen wat mag?

Bericht door mathieu »

dankje dit word dan optie 1.. ziet er zo veel beter uit wat lager...

waar haal je goca attest?




iemand die nog lager ging?
Puuntje
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: zo nov 20, 2016 20:44

Re: Verlagen wat mag?

Bericht door Puuntje »

Ik heb een schroefset van AP op de Punto. Je moet minstens 11cm bodemspeling hebben in België. Ik ben 3 keer op keuring moeten gaan en heb de auto 4 keer moeten uit laten lijnen. Alleen dat heeft al 350 Euro gekost. Fiat heeft onjuiste waardes opgegeven voor de wielvlucht enzo, waardoor de garage het hele subframe heeft moeten verbuigen. Hij rijdt en hobbelt nu zo strak als een kart, maar ik zou het nooit meer doen wegens alle moeite die het heeft gekost.
Gebruikersavatar
Iceman007
Junior Stato
Berichten: 238
Lid geworden op: wo dec 14, 2011 16:09
Locatie: Heusden (België)

Re: Verlagen wat mag?

Bericht door Iceman007 »

Het is inderdaad afzien voor een schroefset onder den evo te krijgen..
Fiat punto evo racing 1.3 mjet.
Pilot xenon kit 6000k
Mistlichten LED.
Ta technix schroefset.
17 inch DOTZ Mugello's.
Skytune uitlaat.
Gemapt van 95 naar 114pk.
Verdonkerde achterruiten.
Plaats reactie