Dectane koplampen melding en verstelling fiat punto 2012/evo

Plaats reactie
Achraf
Berichten: 2
Lid geworden op: zo mei 13, 2018 15:20

Dectane koplampen melding en verstelling fiat punto 2012/evo

Bericht door Achraf »

Hallo mensjes.. HELP

Ik zit dus met een dilema.. ik heb dus de dectane koplampen met led day verlichting grplaatst.. alleen zijn er een oasr dinngen opgevallen.. jammer genoeg.

Ten eerste; de leds gaan uit en geven melding; parkeerlichtrn controleren als ik dimlichten aan zet. (Xenon en bij normale verlichtings lampje)
Ik zag op de forum ergens dat ik 2 relais moest plaatsen van 11W..
Als dat waar is; heb ik geen flauw idee waar ik ze moet plaatsen of op welke kabeltje..

Ten tweede; heb ik xenon verlichting ingezet en bleek dat de verlichting te veel naar de grond
Richtte waardoor ik in het midden voor me, amper wat zag.
Via dashboard op 0 gezet en eas nog niet hoog genoeg of naar links meer.
Dus moet ik nu de lichten verstellen naar links/rechts of naar hoog/laag.
Volgens mij was dat die bout waar motor bii staat? Maar ik heb paar keer gedraaid er aan maar ik zie geen veranndering aan beide kanten?

Of bij andere autos zijn het schroeven die je moet draaien en dan gaattie meer omhoog of onlaag?

Weet iemand hoe dat zit? Aub?
Ik had ze btw 2e hands gekocht.. ik voel me genept.

Gr.
Nieuwe lid
Gebruikersavatar
lune-i-tune
Junior Stato
Berichten: 402
Lid geworden op: di dec 18, 2012 17:24
Locatie: Gorinchem

Re: Dectane koplampen melding en verstelling fiat punto 2012

Bericht door lune-i-tune »

Je moet weerstanden plaatsen tussen de kabels van je drl je kunt de hoogte verstellen dmv knop in je dash board . Je koplampen moeten wel een elektromotor hebben.
Grande Punto T-jet carribean Orange skydome SaVaLi novitec -4. Skytune EBC brakes M/S design grill ,novitec diffuser,orginele voorbumperspoiler. Japan Racing 18"
Plaats reactie