Embleemloze grill

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pietofniet
Berichten: 8
Lid geworden op: do apr 02, 2020 21:59

Embleemloze grill

Bericht door Pietofniet »

Hallo allemaal,

Ik ben de hele middag op zoek geweest naar een embleemloze grill maar geen (voor een beetje normale prijs) gevonden. Heeft iemand enig idee waar ze misschien te vinden zijn?

Alvast Bedankt.
Fiat Punto GP Sport 2007 1.4 16v
Gebruikersavatar
lune-i-tune
Junior Stato
Berichten: 402
Lid geworden op: di dec 18, 2012 17:24
Locatie: Gorinchem

Re: Embleemloze grill

Bericht door lune-i-tune »

Ben bang dat dat niet gaat lukken worden al een tijdje niet meer gemaakt zijn zeldzaam aan het worden.
Grande Punto T-jet carribean Orange skydome SaVaLi novitec -4. Skytune EBC brakes M/S design grill ,novitec diffuser,orginele voorbumperspoiler. Japan Racing 18"
Gebruikersavatar
Pietofniet
Berichten: 8
Lid geworden op: do apr 02, 2020 21:59

Re: Embleemloze grill

Bericht door Pietofniet »

Had al zo'n idee.

Ik denk dat ik een paar boven en onder grill koop en daar een beetje aan ga knutselen.
Zit te denken om dan de spijlen uit de standaard grill te halen en er mesh o.i.d. achter te maken.

Zoiets:
https://www.zunsport.com/us/grande-punt ... lle-set-us" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zag dat er op winparts een aantal verschillende merken grillen te krijgen zijn, enig idee of er veel verschil zit tussen passing etc.?
Fiat Punto GP Sport 2007 1.4 16v
Gebruikersavatar
lune-i-tune
Junior Stato
Berichten: 402
Lid geworden op: di dec 18, 2012 17:24
Locatie: Gorinchem

Re: Embleemloze grill

Bericht door lune-i-tune »

Heb geen idee maar volgens mij maakt het niet zoveel uit. Succes met zoeken ,af en toe worden ze nog wel eens aan geboden op fb ben zelf gelukkig al voorzien.
Grande Punto T-jet carribean Orange skydome SaVaLi novitec -4. Skytune EBC brakes M/S design grill ,novitec diffuser,orginele voorbumperspoiler. Japan Racing 18"
Plaats reactie