Getinte ruiten

Gebruikersavatar
Bor de Wolf
Nuovo Arrivato
Berichten: 181
Lid geworden op: ma jan 22, 2007 12:43
Locatie: Volgens mijn navigatie hier!

Getinte ruiten

Bericht door Bor de Wolf »

Ik weet niet of ik em hier goed plaats, maar dat merken we vanzelf wel :mrgreen:

Graag wil ik weten of de getinte ruiten aan de achterzijde standaard getint zijn (de ruit zelf), een coating of gewoon folie is? En zo ja een folie, of dat deze aan de binnenzijde of buitenzijde zit.
Heb mijn GP nog niet binnen dus kan ik het zelf niet checken en aangezien we stickers willen maken voor als we naar Le Mans gaan wil ik weten of ik deze op de zijruiten kan plakken en er daarna weer af kan halen zonder beschadigingen :!:
Een wolf verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.
Gebruikersavatar
dbs
Nuovo Arrivato
Berichten: 114
Lid geworden op: ma dec 25, 2006 19:12
Locatie: Velserbroek

Bericht door dbs »

Af fabriek zal geen folie worden gebruikt, maar echte donkere ramen, achteraf is het wel met folie gedaan (meestal) en zit deze folie aan de binnenzijde van het raam, ga je ook naar Le Mans? Ik ook
Gebruikersavatar
Bor de Wolf
Nuovo Arrivato
Berichten: 181
Lid geworden op: ma jan 22, 2007 12:43
Locatie: Volgens mijn navigatie hier!

Bericht door Bor de Wolf »

dbs schreef:ga je ook naar Le Mans? Ik ook
Yep 8) De race der racen :mrgreen:
Een wolf verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

De ramen zijn gewoon donkerder getint, imo een geweldige optie van slechts 95 euro. Het ziet er zoveel beter uit en je hebt veel minder last van verblinding in je binnenspiegel.

Als je zelf met folies gaat lopen kutten ben je ten eerste duurder uit, en het resultaat is lang niet zo goed. Bij veel 'geplakte' folies komt er lucht of vocht achter, welke er met dit weer uit komt.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Marco
Nuovo Arrivato
Berichten: 197
Lid geworden op: do jan 04, 2007 21:27
Locatie: Vlissingen

Bericht door Marco »

Misschien hoort het niet helemaal thuis hier, maar is er eigenlijk hier iemand met een 5-deurs GP die gekozen heeft voor de getinte achterramen fabriek af?
Ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe dat staat, heb er zelf niet voor gekozen overigens.
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Marco schreef:Misschien hoort het niet helemaal thuis hier, maar is er eigenlijk hier iemand met een 5-deurs GP die gekozen heeft voor de getinte achterramen fabriek af?
Ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe dat staat, heb er zelf niet voor gekozen overigens.
Ik dacht dat dat niet kon op de 5-deurs?! :shock:
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
joedelta

Bericht door joedelta »

diabloNL schreef:
Marco schreef:Misschien hoort het niet helemaal thuis hier, maar is er eigenlijk hier iemand met een 5-deurs GP die gekozen heeft voor de getinte achterramen fabriek af?
Ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe dat staat, heb er zelf niet voor gekozen overigens.
Ik dacht dat dat niet kon op de 5-deurs?! :shock:
Jawel, kan wel Diablo.....ik heb het ook niet trouwens. :roll:
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Ik wilde het wel hebben maar ik dacht dat het niet kon. Weet niet hoe ik erbij kwam dat het niet kon. :?
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
joedelta

Bericht door joedelta »

diabloNL schreef:Ik wilde het wel hebben maar ik dacht dat het niet kon. Weet niet hoe ik erbij kwam dat het niet kon. :?
Wat voor type heb je ook alweer Diablo, het kan bij de 5-deurs namelijk alleen op de Edizione Prima en de Emotion.
Gebruikersavatar
Fabian
Nuovo Arrivato
Berichten: 68
Lid geworden op: ma nov 06, 2006 11:55
Locatie: Den Helder

Bericht door Fabian »

Ik heb folie op mijn achteraam dat is ook niet alles zou het graag willen laten doen, maar heeft iemand misschien een tip waar ik dat het best kan laten doen. En wat de kosten daar van zijn.
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Ik heb een Dynamic dus dat zal het dan wel zijn geweest. :wink:
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
joedelta

Bericht door joedelta »

diabloNL schreef:Ik heb een Dynamic dus dat zal het dan wel zijn geweest. :wink:
Ja, precies. Bij de Dynamic kan het alleen op de 3-deurs. (zit echt totaal geen logica in, want de Edizione Prima is gebaseerd op de Dynamic :roll: )
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Fabian schreef:Ik heb folie op mijn achteraam dat is ook niet alles zou het graag willen laten doen, maar heeft iemand misschien een tip waar ik dat het best kan laten doen. En wat de kosten daar van zijn.
Mijn vorige auto is bij Eipi voorzien van folie op de ramen en dat zag er werkelijk perfect uit! Prijzen weet ik niet want mijn vorige baas had het betaald.
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Gebruikersavatar
Bor de Wolf
Nuovo Arrivato
Berichten: 181
Lid geworden op: ma jan 22, 2007 12:43
Locatie: Volgens mijn navigatie hier!

Bericht door Bor de Wolf »

hele discussie hier, maar nog steeds geen concreet antwoord.

Misschien niet duidelijk genoeg, ik heb dus de GP Sport besteld MET getinte ruiten en daarvan zou ik willen weten of dat de ruit van zichzelf getint is of dat deze gecoat wordt, of dat er folie op geplakt wordt.
Een wolf verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.
Gebruikersavatar
dbs
Nuovo Arrivato
Berichten: 114
Lid geworden op: ma dec 25, 2006 19:12
Locatie: Velserbroek

Bericht door dbs »

Het antwoord heb ik al gegeven hoor, echt donker glas, geen folie ect en zeker niets aan de buitenkant
Plaats reactie