Stoplichtsprintjes

ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ja zeker dat is waar maar altijd eerst kijken wie er naast je staat. :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

joedelta schreef:
ach ja, het blijft leuk....en het is steeds weer een nieuwe belevenis. Ik reed er eens een SEAT Leon TDI uit met mijn GP 1.4 StarJet 16V.....op zich onlogisch, en die kerel in de Leon deed zijn best, maar op de één of andere manier kwam de SEAT maar niet echt op gang.
kan toch ook prima? 90 pk TDI'tje is niet zo snel hoor
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
joedelta

Bericht door joedelta »

ExTaxi schreef:
joedelta schreef:
ach ja, het blijft leuk....en het is steeds weer een nieuwe belevenis. Ik reed er eens een SEAT Leon TDI uit met mijn GP 1.4 StarJet 16V.....op zich onlogisch, en die kerel in de Leon deed zijn best, maar op de één of andere manier kwam de SEAT maar niet echt op gang.
kan toch ook prima? 90 pk TDI'tje is niet zo snel hoor
Het kan inderdaad een 90 pk geweest zijn, maar dan nog zou hij met zijn kracht die bij een veel lager toerental vrij komt dan bij de GP StarJet beter uit de startblokken moeten komen dan de GP (toch?)
Rogar

Bericht door Rogar »

Lijkt mij ook ja.
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

van de week een leuk stoplichtsprintje tegen een nieuwe Mercedes 280 CDI. Hij buitenbocht en ik binnenbocht. Dat ging dus mooi tot de 120 gelijk op.....hehe en hij ging expres nog een keer naast me staan omdat ik de eerste keer al snel weg was.
Laatst gewijzigd door ExTaxi op zo okt 07, 2007 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

ExTaxi schreef:van de week een leuk stoplichtsprintje tegen een nieuwe Mercedes 280 CDI. Hij buitenbocht en ik binnenbocht. Dat ging dus mooi tpt de 120 gelijk op.....hehe en hij ging expres nog een keer naast me staan omdat ik de eerste keer al snel weg was.
mmm lijkt me stug ...heel toevallig rijdt m'n vader ook een E280 CDI V6 200 PK ,440 NM koppel 0-100 :7,7 sec...met alle respect dat gaat je echt niet redden..begrijp me niet verkeerd ,ik zou je willen geloven maar met die spec's zou de E 280 dik 2,3 sec sneller moeten zijn :roll:

wederom durf ik ook de uitdaging met deze auto met je aan :wink:
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

Ik heb genoeg ervaring met dit soort sprintjes dat ik weet wat auto's kunnen en niet kunnen. Rechtuit is wat anders dan in een bocht en het verschil is niet zo groot als jij aangeeft. Er zit nog geen seconde tussen.......en dat maakte ik dus goed door vol op het gas te gaan in de bocht en hij wellicht niet.

Dus je bent met de snellere auto niet altijd sneller. Misschien durfde meneer wel niet helemaal vol......wie zal het zeggen.......DIT keer was ik net zo snel.

Stoplcht rechtuit en zo'n ding loopt vanaf de eerste meter bij je weg.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

Ik val je ook niet aan hoor ,heb liever dat een GP wint als een Mercedes :wink: ..
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

Sporting raymon schreef:Ik val je ook niet aan hoor ,heb liever dat een GP wint als een Mercedes :wink: ..
nee weet ik ok wel, maar met GOED schakelen en snelle reactie kun je wel degelijk snellere auto's het moeilijk maken. Ik zat van de week achter een 160 pk Audi A3 Sportback en van 120-180 liep dat ding dus niet uit. Misschien wel een versnelling hoger, kan best, maar denk dat ie zich toch best verrast voelde door dat vrouwenFiatje :wink:

Zelfde verhaal met een CLK200 vorige week op de A12 's avonds laat.....van 130-180 gewoon net zo snel, jammer dat die bakken dik 200 lopen (of je kunt ook zeggen, jammer dat ik nog geen chip heb, hehehe)
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

diesel GP's zijn ook rete snel,maar kijk wel uit met "de wouten" net nog ff blik op de weg gekeken..waren er weer een heleboel die het mooie rooie papiertje in mochten leveren...maar vindt het ook leuk om af en toe ff te kijken of je het "andere " merk kan bijhouden of zelfs eruit rijden...is altijd leuk :wink: :lol:

alleen als ik het afleg vindt ik het wat minder :?
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
nelis h
Junior Stato
Berichten: 204
Lid geworden op: za jul 07, 2007 22:33

Bericht door nelis h »

wat ook wel een leuk effect geeft is om achter een snelle auto te gaan staan en bij het optrekken te blijven kleven

het volgende stoplicht scheurt het er meestal dan vandoor :-)
Laatst gewijzigd door nelis h op zo okt 07, 2007 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
joedelta

Bericht door joedelta »

Sporting raymon schreef:diesel GP's zijn ook rete snel,maar kijk wel uit met "de wouten" net nog ff blik op de weg gekeken..waren er weer een heleboel die het mooie rooie papiertje in mochten leveren...maar vindt het ook leuk om af en toe ff te kijken of je het "andere " merk kan bijhouden of zelfs eruit rijden...is altijd leuk :wink: :lol:

alleen als ik het afleg vindt ik het wat minder :?
Ik reed net op de snelweg en er zit hier zo'n scherpe bocht in waar iedereen ineens 80 gaat rijden, terwijl je 120 mag, maar dan is het dus altijd weer wachten tot het rechtuit gaat. Ik zit daar achter een fout Golfje en ik zat dus al met het gaspedaal in de aanslag....ging helemaal gelijk op.....(dat had die Golf niet verwacht denk ik) dus gaan we vervolgens samen weer naar rechts (we reden per ongeluk al veel te hard, maar vooruit dan maar), hoor ik ineens VRRRROOOOOEEFEFFFF (of zo iets).......knalt er een Lancia Delta Integrale met een snelheid van ik schat 180-190 langs.......dan voel je je ineens heel klein......het blijft een beest zo'n Integrale. :wink:
nelis h
Junior Stato
Berichten: 204
Lid geworden op: za jul 07, 2007 22:33

Bericht door nelis h »

en als Joe de T-Jet heeft ... wordt het chippen
moet toch 20 pk bijkunnen
Joe probeert het uit en als het goed gaat volgen wij :-)
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

nelis h schreef:en als Joe de T-Jet heeft ... wordt het chippen
moet toch 20 pk bijkunnen :wink:
Joe probeert het uit en als het goed gaat volgen wij :-)
denk dat je 35 pk winst hebt met chippen
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
joedelta

Bericht door joedelta »

nelis h schreef:en als Joe de T-Jet heeft ... wordt het chippen
moet toch 20 pk bijkunnen
Joe probeert het uit en als het goed gaat volgen wij :-)
No way!
Als ik ergens geen zin in heb is het verliezen van fabrieksgarantie, laat staan alle praktische ellende.....maar we wachten gewoon even tot januari, dan gaat Ray zijn T-Jet laten chippen. :D
Plaats reactie