Stoplichtsprintjes

Gebruikersavatar
chrispino
Membre D'Oro
Berichten: 1451
Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door chrispino »

Nou ik weet niet hoeveel ruimte er in de stad tussen jouw stoplichten zitten maat als ik hier bij de stoplichten sta en in de 2 wegtrek dan laat menig gewone auto het afweten hoor. :wink:
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

tonyvandenbroek schreef:Of even de ASR eraf en met spinnende wielen weg, met daarna een lekker slakke gangetje verderte gaan. OOK LEUK :lol:
Dat heb ik laatst voor het eerst getest. Weet niet of het voor herhaling vatbaar is, de auto stonk behoorlijk na wat gespeel op de parkeerplaats!

Maar stoplichtsprintjes begin ik niet aan, kansloos met die 1.4 zonder turbo.
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Speedy schreef:
tonyvandenbroek schreef:Of even de ASR eraf en met spinnende wielen weg, met daarna een lekker slakke gangetje verderte gaan. OOK LEUK :lol:
Dat heb ik laatst voor het eerst getest. Weet niet of het voor herhaling vatbaar is, de auto stonk behoorlijk na wat gespeel op de parkeerplaats!

Maar stoplichtsprintjes begin ik niet aan, kansloos met die 1.4 zonder turbo.

Was het geen rubber wat je rook. Ik heb het al meerdere malen gedaan, en rook alleen maar rubber rubber en nog eens rubber
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

Speedy schreef:
tonyvandenbroek schreef:Of even de ASR eraf en met spinnende wielen weg, met daarna een lekker slakke gangetje verderte gaan. OOK LEUK :lol:
Dat heb ik laatst voor het eerst getest. Weet niet of het voor herhaling vatbaar is, de auto stonk behoorlijk na wat gespeel op de parkeerplaats!

Maar stoplichtsprintjes begin ik niet aan, kansloos met die 1.4 zonder turbo.
Kansloos ben je nooit, Speedy.

Ik win ze ook regelmatig, al is het soms ook omdat de ander zich "verslikt" of verschakeld. Whatever. Soms is het gewoon leuk, maar kijk wel even goed wie en wat je naast je hebt. :lol: :lol: :lol: :wink:
Ysco165
Membre D'Oro
Berichten: 1001
Lid geworden op: za okt 21, 2006 17:01
Locatie: begint met een D...

Bericht door Ysco165 »

Stoplichtsprintjes lees ik hier .... :twisted:
zo rii ik achter 1 grande punto aan door een stoplicht , ook een oranje grande met 2 uitlaten ( ik noem geen namen :wink: ) en cris lach niet ... :twisted:
om het verhaal af te maken , de eerst oranje grande rijd door ( oranje licht)
dus ik dacht ,daar kan ik ook door..... :D , mooi niet dus ....
€ 130,- euro door rood licht heen :evil: :evil:

even op een zaterdag in emmen .. :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
unga
Senior Stato
Berichten: 552
Lid geworden op: wo aug 09, 2006 8:22
Locatie: Purmerend

Bericht door unga »

ik ga geen enkel sprintje uit de weg, liever strijdend ten onder....oke tegen een slr mclaren probeer ik het niet...eerlijk toegegeven :wink:
GP 1.2 8v sportsound crossover black
Gebruikersavatar
Marco
Nuovo Arrivato
Berichten: 197
Lid geworden op: do jan 04, 2007 21:27
Locatie: Vlissingen

Bericht door Marco »

Met mijn GP doe ik er ook niet mee zo vaak aan, maar met me vorige auto kon ik het ook nooit laten :D

Weet nog heel goed een keer kwam er naast me een gast met een dik opgefokte (aan de buitenkant dan) opel corsa. Ook heftig gassen maar bij groen werd ie alleen maar kleiner in de achteruitkijk spiegel van mijn 145 1,7 boxer :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Met de GP doe ik het niet vaak. Als ik het doe gooi ik wel de ASR uit, volgens mij is ie dan sneller. (tussen mijn oren iig)
Met mn ouwe suffe motor is het wel leuk! 8) Daar rijd ik voorlopig alles mee zoek. Ik houd mn hart vast als ik later eens een supersport kan rijden.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Jelte
Junior Stato
Berichten: 362
Lid geworden op: zo dec 10, 2006 18:44
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Jelte »

Ik heb vorige week 's ochtends heel vroeg in Den Bosch gesprint met een Ibiza TDI met rode D en I. In de 1 en 2 was ik sneller, hij was in de 3 sneller en daarna mocht hij mijn kont weer zien. Was wel erg leuk, want die kerel zat net als ik te lachen achter het stuur.

Sprinten maakt autorijden nog leuk, voor doorrijden is geen ruimte meer.

Groeten,

Jelte
Grande Punto Sport 1.3 16V JTD
Caribean Orange, skydome, privacy glass, cruise control, radio mp 3 speler
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

Jelte schreef:Ik heb vorige week 's ochtends heel vroeg in Den Bosch gesprint met een Ibiza TDI met rode D en I. In de 1 en 2 was ik sneller, hij was in de 3 sneller en daarna mocht hij mijn kont weer zien. Was wel erg leuk, want die kerel zat net als ik te lachen achter het stuur.

Sprinten maakt autorijden nog leuk, voor doorrijden is geen ruimte meer.

Groeten,

Jelte
Geloof me, een Ibiza met rode R en rode I rijdt zelfs de snelste mJTD er uit.........Ik ben laatst bij een stoplichtsprintje ook een 130 pk TDI voorgebleven, maar weet zeker dat als ik in die Ibiaza had gereden dat ik de GP voor was gebleven.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

Ik had gisteren een leuk stoplichtsprintje met een Alfa Romeo 159 mJTD (150 pk). Ging precies gelijk op, maar dat wist ik al omdat een vriendv an me ook zo'n auto heeft.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
joedelta

Bericht door joedelta »

ExTaxi schreef: Geloof me, een Ibiza met rode R en rode I rijdt zelfs de snelste mJTD er uit.........Ik ben laatst bij een stoplichtsprintje ook een 130 pk TDI voorgebleven, maar weet zeker dat als ik in die Ibiaza had gereden dat ik de GP voor was gebleven.
ach ja, het blijft leuk....en het is steeds weer een nieuwe belevenis. Ik reed er eens een SEAT Leon TDI uit met mijn GP 1.4 StarJet 16V.....op zich onlogisch, en die kerel in de Leon deed zijn best, maar op de één of andere manier kwam de SEAT maar niet echt op gang.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ik heb een keer een sprintje gedaan met een Opel Astra en een Golfje in beide gevallen was ik sneller.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
Jerolimo
Nuovo Arrivato
Berichten: 52
Lid geworden op: za feb 03, 2007 17:29
Locatie: Kudelstaart

Bericht door Jerolimo »

Sprintje trekken is altijd leuk! Zeker met de diesel is zorgt het alijd weer voor verbaasde gezichten. Een vriend van mij heeft een 150pk Avensis diesel, maar die houd me toch mooi niet bij.

Ik heb zelf ook twee blauwe stroboscoopjes achter mijn grill, dat helpt ook erg goed als je even wilt opschieten op de snelweg.
Snel aankomen zetten en dan heel even die scoopjes aan, gaan ze meteen aan de kant. Werkt echt super.
Of met zo'n sprintje als je het dan niet kan winnen, ze even voor laten gaan en dan aan doen, schrikken ze zich altijd de pl..ris.
Blijft leuk!!
GP - CrossoverBlack 1.9Mjt - Sport.
Rogar

Bericht door Rogar »

Jerolimo schreef:Sprintje trekken is altijd leuk! Zeker met de diesel is zorgt het alijd weer voor verbaasde gezichten. Een vriend van mij heeft een 150pk Avensis diesel, maar die houd me toch mooi niet bij.

Ik heb zelf ook twee blauwe stroboscoopjes achter mijn grill, dat helpt ook erg goed als je even wilt opschieten op de snelweg.
Snel aankomen zetten en dan heel even die scoopjes aan, gaan ze meteen aan de kant. Werkt echt super.
Of met zo'n sprintje als je het dan niet kan winnen, ze even voor laten gaan en dan aan doen, schrikken ze zich altijd de pl..ris.
Blijft leuk!!
Haha, das wel humor. Oppassen dat je dat niet doet bij een echte undercover politiewagen...
Plaats reactie