Powerbox voor T-Jet

PGP
Nuovo Arrivato
Berichten: 94
Lid geworden op: ma okt 08, 2007 20:58
Locatie: Hoensbroek

Powerbox voor T-Jet

Bericht door PGP »

Weet iemand toevallig waar ik een powerbox voor mijn T-Jet uit kan halen.

Ben al in verschillende winkels geweest en ook op de site van novitec hebben ze hem nog niet voor de T-Jet :roll:
Fiat grande Punto T-JET carribean orange
Gebruikersavatar
Michel
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: do aug 09, 2007 14:54
Locatie: Delft

Bericht door Michel »

Ontopic:
Ik heb ook nog nergens een powerbox voor de t-jet gezien. Wellicht dat de Abarth powerbox past ?!

Offtopic:
Damn! Wat ben jij er vroeg bij zeg. (reclame: Als mijn man 'smorgens wakker wordt gaat ie altijd eerst even een half-uurtje zitten bloggen. Wat? Gadverdamme!)
1.4 T-jet sport | exotica red | sport-leder | skydome | cruise control | getinte achterruiten
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

NIET aan beginnen, powerboxen zijn over het algemeen troep. Lekker makkelijk misschien omdat je 'm er uit kunt halen indien nodig, maar je wilt niet op die manier tunen.....
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Jelte
Junior Stato
Berichten: 362
Lid geworden op: zo dec 10, 2006 18:44
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Jelte »

ExTaxi heeft volledig gelijk, brand je handen niet aan die troep............


Groeten,

Jelte
Grande Punto Sport 1.3 16V JTD
Caribean Orange, skydome, privacy glass, cruise control, radio mp 3 speler
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

powerboxen.

Bericht door ed.de.vries »

Ook der alte raad deze dingen af, begin er NIET aan!! :twisted:
PGP
Nuovo Arrivato
Berichten: 94
Lid geworden op: ma okt 08, 2007 20:58
Locatie: Hoensbroek

Bericht door PGP »

Wat zouden jullie dan wel adviseren?
Fiat grande Punto T-JET carribean orange
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

chiptunig door andere software op je ECU via OBD bij voorkeur.
Dus......wachten tot Squadra Tuning klaar is om de GP te chippen, of als jullie niet zo lang willen wachten dan kan ik een poging ondernemen om een poll te starten en bijvoorbeeld een engelse tuner naar NL te halen om een aantal auto's te doen. Zij hebben geen problemen net tuning.

Andere optie als je dat liever niet door een engels bedrijf laat doen is een betrouwbare tuner te zoeken in NL die het wel kan. En dan niet zo'n prijsvechter die alleen maar aan software-uploading doet van standaard programmaatjes en verder weing kan toevoegen.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
PGP
Nuovo Arrivato
Berichten: 94
Lid geworden op: ma okt 08, 2007 20:58
Locatie: Hoensbroek

Bericht door PGP »

Daar ben ik nog mee bezig.
Maar ik zit altijd met de garantie die vervald als ik iets laat veranderen.

:roll:
Fiat grande Punto T-JET carribean orange
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

PGP schreef:Daar ben ik nog mee bezig.
Maar ik zit altijd met de garantie die vervald als ik iets laat veranderen.

:roll:
daar ontkom je helaas niet aan bij Fiat. Het wonderlijke is dat Novitec ook tuningboxen levert.....ik sta daar nog steeds van te kijken. Er zijn een aantal dealers die samenwerken met Novitec, dus vraag daar eens of je de fabrieksgarantie behoudt bij zo'n powerbox.

In het geval van lease zal er geen 1 manier van tunen zijn die de leasemaatschappij goedkeurt. Dus dan is het of niet chippen, of met medeweten van de dealer chippen, zonder dat de leasemaatschappij daarvan af weet.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
PGP
Nuovo Arrivato
Berichten: 94
Lid geworden op: ma okt 08, 2007 20:58
Locatie: Hoensbroek

Bericht door PGP »

ben nu met de dealer bezig om 150 pk te krijgen en behoud van mijn garantie (duurt me te lang).

Maar dan moet ik het door de dealer laten doen en als ik iets aan de punto krijg mijn auto naar mijn dealer in het slechtste geval laten afslepen.

Dus alles daar laten doen.

Maar nogmaals ben ik nog mee bezig en de dealer dus ook.

:wink:
Fiat grande Punto T-JET carribean orange
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

en dan krijg je pech in Groningen? Dan gaat de afsleper je echt niet naar je woonplaats slepen denk ik, die zet de auto bij de dichtsbijzijnde Fiat-dealer neer en daar krijg je vervangend vervoer.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
PGP
Nuovo Arrivato
Berichten: 94
Lid geworden op: ma okt 08, 2007 20:58
Locatie: Hoensbroek

Bericht door PGP »

Kan toch zelf bepalen waar mijn punto naartoe gesleept wordt.
En dat bepaald niet dat mannetje van de sleepdienst.

Hebben ze een goede aan mij. :wink:

Dat zou ook betekenen dat ik dat hele ... eind weer terug moet rijden met mijn verang auto om mijn auto weer op te halen.
Is toch dubbel op.

Of maak ik nu een denk fout :wink:
Fiat grande Punto T-JET carribean orange
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

ExTaxi schreef:en dan krijg je pech in Groningen? Dan gaat de afsleper je echt niet naar je woonplaats slepen denk ik, die zet de auto bij de dichtsbijzijnde Fiat-dealer neer en daar krijg je vervangend vervoer.

Dat is correct Extaxi, toen ik mijn GP nog had een paar maanden geleden had ik dat ook je kan zelf niet beslissen waar hij naar toegesleept wordt.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Rogar

Bericht door Rogar »

ExTaxi schreef:
PGP schreef:Daar ben ik nog mee bezig.
Maar ik zit altijd met de garantie die vervald als ik iets laat veranderen.

:roll:
daar ontkom je helaas niet aan bij Fiat. Het wonderlijke is dat Novitec ook tuningboxen levert.....ik sta daar nog steeds van te kijken. Er zijn een aantal dealers die samenwerken met Novitec, dus vraag daar eens of je de fabrieksgarantie behoudt bij zo'n powerbox.

In het geval van lease zal er geen 1 manier van tunen zijn die de leasemaatschappij goedkeurt. Dus dan is het of niet chippen, of met medeweten van de dealer chippen, zonder dat de leasemaatschappij daarvan af weet.
Bij ING carlease mag je af-fabriek laten chippen hoor bij bepaalde merken! Alleen vraag ik me af of het achteraf ook mogelijk is, dat denk ik dan weer niet...
Jelte
Junior Stato
Berichten: 362
Lid geworden op: zo dec 10, 2006 18:44
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Jelte »

Achteraf mag volgens mij niet bij ING en aangezien VW/Seat vrijwel als enige chippen met behoud van garantie zit je bij Fiat verkeerd............

Groeten,

Jelte
Grande Punto Sport 1.3 16V JTD
Caribean Orange, skydome, privacy glass, cruise control, radio mp 3 speler
Plaats reactie