19-inch velgen onder GP?

Gesloten
jordy
Nuovo Arrivato
Berichten: 51
Lid geworden op: ma dec 10, 2007 11:49
Locatie: schiedam

19-inch velgen onder GP?

Bericht door jordy »

hallo

past 19 inch onder een grande punto

en heeftu foto's ervan gezien zet ze er aub bij

groetjesssssSS

EDIT (Bennink): Titel aangepast van: 'hallo past 19inch onder een grande punto?' naar '19-inch velgen onder GP?'
Rogar

Bericht door Rogar »

Volgens mij is 18" de max... Kijk eens op de site van Novitec, die hebben hele mooie 18" velgen.
Gebruikersavatar
marcopunto
Junior Stato
Berichten: 413
Lid geworden op: wo aug 15, 2007 11:16
Locatie: Kalmthout

Bericht door marcopunto »

Jullie in Nederland kunnen dat hé met jullie goed onderhouden wegennet.
Ik België rij je 17" zelf stuk op bepaalde autowegen ... heb zo op de A12 al drie velgen stuk gereden ...
10e Fiat, 3e Punto: GP 3d 1.3jtd 90pk emotion dualogic-chemical grey-leder-skydome-17"-skirts-dakspoiler-esp-subwoofer-park-en regensensor-donkere zijruiten,
2e Lancia: Delta 1.6jtd sixtronic platino - grigrio tempesta/nero lava opaco
Gebruikersavatar
Hellfire
Avere Una Vita
Berichten: 2066
Lid geworden op: vr jun 22, 2007 10:26

Bericht door Hellfire »

marcopunto schreef:heb zo op de A12 al drie velgen stuk gereden ...
Ik schrok toen ik dit las, omdat ik binnenkort naar Parijs ga. Meteen even gecontroleerd of mijn route over de A12 gaat: nee.


...


En daarna besefte ik me pas dat ik op 15" winterbanden rij... :oops:
Afbeelding Grande Punto 1.4 T-Jet 16v Sport Exotica Red
Afbeelding En een Prius...
Afbeelding Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose
Rogar

Bericht door Rogar »

Hellfire schreef:
marcopunto schreef:heb zo op de A12 al drie velgen stuk gereden ...
Ik schrok toen ik dit las, omdat ik binnenkort naar Parijs ga. Meteen even gecontroleerd of mijn route over de A12 gaat: nee.


...


En daarna besefte ik me pas dat ik op 15" winterbanden rij... :oops:
:lol: ik heb m'n wintersloffen om m'n 17" lmv laten leggen... Lekker comfortabel doorjakkeren!

Merk je trouwens dat je sneller naar de 100 gaat door de minder brede banden? Volgens Fiat moet je nu 0.3 sec sneller zijn... :shock:
Knoopie
Nuovo Arrivato
Berichten: 51
Lid geworden op: za aug 18, 2007 10:58
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bericht door Knoopie »

Het zou op zich wel moeten passen hoor.. Moet je alleen even op de breedte van de velg letten en de hoodte en breedte van de band.

Succes
Fiat Falco Beverwijk, 0251-278848
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

zelfs op het duitse GP forum zijn/komen ze er niet uit of 19 inch velgen passen cq wel te krijgen zijn voor de GP. :roll:

http://www.grande-punto.de/t6438-19-zoll.html

een zekere maya zou ze eronder hebben zitten maar verder in maya's topic blijkt dat ze er alleen voor de foto's onder hebben gezeten maar dat er niet mee gereden is.

http://www.grande-punto.de/thread.php?t ... r=0&page=1
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:zelfs op het duitse GP forum zijn/komen ze er niet uit of 19 inch velgen passen cq wel te krijgen zijn voor de GP. :roll:

http://www.grande-punto.de/t6438-19-zoll.html

een zekere maya zou ze eronder hebben zitten maar verder in maya's topic blijkt dat ze er alleen voor de foto's onder hebben gezeten maar dat er niet mee gereden is.

http://www.grande-punto.de/thread.php?t ... r=0&page=1
Dat zijn toch geen banden meer? Dat lijken wel rubber tochtstrips die om de velg geplakt zijn :wink:
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Had de grote beurt geen 19" onder hun "Vredesteijn GP"? Sappel en ik zijn daar wezen kijken, maar die auto moest of superstrak zijn afgeveerd of er is gewoon niet mee te rijden want er zat echt geen speling meer tussen. Foto's staan nog wel ergens op het forum.
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

hannes schreef:zelfs op het duitse GP forum zijn/komen ze er niet uit of 19 inch velgen passen cq wel te krijgen zijn voor de GP. :roll:
ze zullen ongetwijfelt wel te leveren zijn een velg met steek 4*100 en een bepaalde et waarde (is eigenlijk niet merk gebonden)
passen doet het ook vast wel. maar of je nog kan veren en volledig kan insturen is de grote vraag natuurlijk! :D

verlagen is dan eigenlijk ook niet meer nodig aangezien de wielkasten dan al lekker vol zitten!
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

heb 19 eronder gepast sturen ging niet meer maar ja de mijne is nog verlaagd ook was een probeersel.
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Gesloten