Nieuws van Madeno Racing

Gesloten

Groepsbuy?!

Ja
5
50%
Nee
3
30%
Misschien later
2
20%
 
Totaal aantal stemmen: 10

Rogar

Nieuws van Madeno Racing

Bericht door Rogar »

Motormanagement software Fiat Grande Punto 1.4 T-jet
Voor de nieuwe Grande Punto 1.4 T-jet welke standaard voorzien is van de 120 pk sterke
T-jet turbo benzinemotor heeft Madeno Racing geheel nieuwe geoptimaliseerde motormanagement software ontwikkeld. Naast de ontwikkeling en fine-tuning van het motormanagement software programma hebben de Madeno Racing software engineers tevens veel tijd en aandacht besteed aan de ontwikkeling van een geheel nieuw software programma voor het lezen en herprogrammeren van het Bosch Me7.9.10 motormanagement waarmee de nieuwe Grande Punto 1.4 T-jet is uitgerust.
De getunede 1.4 T-jet motor levert uitzonderlijke prestaties; het max. vermogen na aanpassing bedraagt maar liefst 143 pk @ 3700 rpm terwijl er bij 3200 rpm al een maximale vermogenstoename van + 23 pk en een koppeltoename van + 45 Nm wordt gerealiseerd.
De prijs voor de softwarematige motortuning voor de Grande Punto 1.4 T-jet bedraagt € 690,00 incl. montage en BTW.

Bron: http://www.madeno.nl/nl/nieuws_frames.html

Misschien zijn er meer mensen die dit willen laten doen?! En als er voldoende animo is kunnen we misschien wel een groepsbuy doen...

Maar laten we eerst maar eens kijken of er voldoende animo is!
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

heej.

Bericht door ed.de.vries »

in antwoord op dit artikeltje.
Ik heb eea,met nog meerdere gegevens al enige tijd in mijn bezit,van
Madeno zelf, incl: vermogens kromme,s enz:.
Voor meer info bij Madeno vragen naar: dhr. v.d.Made. bij Madeno.
Met T.JET groetjes uit mooi limburg.
:der Alte: uit Grevenbicht.
Edje. :wink:
Rogar

Re: heej.

Bericht door Rogar »

ed.de.vries schreef:in antwoord op dit artikeltje.
Ik heb eea,met nog meerdere gegevens al enige tijd in mijn bezit,van
Madeno zelf, incl: vermogens kromme,s enz:.
Voor meer info bij Madeno vragen naar: dhr. v.d.Made. bij Madeno.
Met T.JET groetjes uit mooi limburg.
:der Alte: uit Grevenbicht.
Edje. :wink:
Misschien wil je die kromme's hier ook posten, mits het niet de kromme's zijn van Dennytje want die staan al online? Das wel zo leuk voor het plaatje!
Noud
Nuovo Arrivato
Berichten: 137
Lid geworden op: wo okt 17, 2007 13:36
Locatie: Nieuwegein

Bericht door Noud »

Mij niet meer gezien. Ik had een Punto II 1.9 JTD
van 80 pk naar 115pk door chipmeister (toen Wetterauer). Motor liep perfect en kon het makkelijk aan. Helaas de aandrijfassen niet en ook de slijtage aan remmen en remschijven nam exponentieel toe.

Afgezien van het probleem dat de auto niet gemaakt was om te stoppen vanuit 200km/u

Ik hou het lekker op de standaard T-JET.

voor extreme tuning neem maar eens een kijkje in het topic van een maat van me.
Grande Punto 5 drs 1.4 T-Jet Sport New Orleans Blue
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

Noud schreef: voor extreme tuning neem maar eens een kijkje in het topic van een maat van me.
heb 'm nog nooit gezien in Nieuwegein! Extreme bak inderdaad!
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Rogar

Bericht door Rogar »

Misschien wel slim om even aan te geven wie er geïnteresseerd zijn... Nu kan ik dat niet zien. Ik heb aankomende week even contact met Leo van Madeno Racing om te kijken wanneer zij tijd hebben en of we nog iets van korting krijgen o.i.d. als we met meerdere auto's komen.

En niet vergeten even een berichtje te plaatsen als je interesse hebt :!:
Noud
Nuovo Arrivato
Berichten: 137
Lid geworden op: wo okt 17, 2007 13:36
Locatie: Nieuwegein

Bericht door Noud »

@ExTaxi: Je kunt hem horen als die over de AC Verhoefweg bulderd :wink:
Grande Punto 5 drs 1.4 T-Jet Sport New Orleans Blue
Rogar

Bericht door Rogar »

Aangezien we geen groupsbuy kunnen doen bij Madeno

1 - ivm individuele tuning en behandeling (tijdsduur tunen)
2 - en het feit dat ze het daar niet eerlijk vinden tegenover de mensen die niet in een groep zitten en het volle pond moeten betalen.

En degenen die ja hebben gestemd niet meer gereageerd hebben, mag er van mij een slotje op het topic...

Mocht er iemand nog geïnteresseerd zijn in de chiptuning, dan weet je waar je eventueel heen kan.
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

Ik wil niet sarcastisch overkomen maar vaak met Polls ,stemmen mensen om dit vervolgens niet na te komen,heb het oa over groupbuy's of meetings .

Ik wil iedereen dan ook vragen om goed na te denken voor je stemt,staat er een stemoptie niet tussen,vraag dan een beheerder of moderator deze toe te voegen.

Ps: een Poll heeft als doel een reeel beeld te krijgen van interesse ,vaak heb je dus eigenlijk niets aan een poll door bovengenoemd verhaal :arrow:
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gesloten