Luchthoorn inbouwen?

Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Luchthoorn inbouwen?

Bericht door buxol »

Gezien mijn GP lease is, zal ik er niet al te veel aan verbouwen. Wel speel ik met het idee om er een 2e toeter in te zetten. Naast de 1.4 16v is er onder de motorkap nog redelijk wat ruimte vrij. Bijvoorbeeld voor een luchthoorn die normaal op een flinke vrachttrein hoort te zitten. Heerlijk fout en toch stiekum erg cool. Bekijk dit filmpje maar eens. :twisted:

http://www.hornblasters.com/
Had ook een GP met allemaal specificaties.
TeChNo2

Re: Luchthoorn inbouwen?

Bericht door TeChNo2 »

buxol schreef:... Wel speel ik met het idee om er een 2e toeter in te zetten. ... Bijvoorbeeld voor een luchthoorn die normaal op een flinke vrachttrein hoort te zitten. Heerlijk fout en toch stiekum erg cool. :twisted:

http://www.hornblasters.com/
:P 't is een grapje he...? zeg dat het een grapje is... :? :mrgreen: :?: :o :twisted:
Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door M-Jay »

:lol: :lol: :lol:
Hahahahaha.... kickuh filmpje!

Ik ben het met je eens de toeter van de Punto stelt niet veel voor maar deze is echt overdone!
Ex owner: GP Sport 1.4 16v, Zwart, Panorama dak, Lederen bekleding, Blue&Me, Chorme Shadow 17inch...etc.
Reflex
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: za mar 04, 2006 14:35
Locatie: Rucphen
Contacteer:

Re: Luchthoorn inbouwen?

Bericht door Reflex »

buxol schreef:Gezien mijn GP lease is, zal ik er niet al te veel aan verbouwen. Wel speel ik met het idee om er een 2e toeter in te zetten. Naast de 1.4 16v is er onder de motorkap nog redelijk wat ruimte vrij. Bijvoorbeeld voor een luchthoorn die normaal op een flinke vrachttrein hoort te zitten. Heerlijk fout en toch stiekum erg cool. Bekijk dit filmpje maar eens. :twisted:

http://www.hornblasters.com/
Goed idee!!
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Vaak hoor je bij het wielrennen 3 tonen die snel afwisselen. Typisch wielrennen en dus Italiaans?
Had ook een GP met allemaal specificaties.
joedelta

Bericht door joedelta »

buxol schreef:Vaak hoor je bij het wielrennen 3 tonen die snel afwisselen. Typisch wielrennen en dus Italiaans?
Wisselende tonen van een claxon zijn trouwens verboden. :roll:
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Ik ga er zoiezo van uit dat het verboden is. Het is ook niet voor dagelijks gebruik, maar voor af en toe...
Had ook een GP met allemaal specificaties.
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

buxol schreef:Ik ga er zoiezo van uit dat het verboden is. Het is ook niet voor dagelijks gebruik, maar voor af en toe...
Volgens mij is het inbouwen wel toegestaan, maar het gebruik e rvan niet...kortom typisch nederlandse wetgeving...

maarre... zeg dat het een grapje is... :roll:
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Speciaal voor jou Techno: het is een grapje.

en nu :?:
Had ook een GP met allemaal specificaties.
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

buxol schreef:Speciaal voor jou Techno: het is een grapje.

en nu :?:
en nu ...niks... geruststelling...zucht...[punt] :wink: :lol:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

TeChNo2 schreef:
buxol schreef:Ik ga er zoiezo van uit dat het verboden is. Het is ook niet voor dagelijks gebruik, maar voor af en toe...
Volgens mij is het inbouwen wel toegestaan, maar het gebruik e rvan niet...kortom typisch nederlandse wetgeving...

maarre... zeg dat het een grapje is... :roll:
als ze al zien dat hij aangeloten is dan hang je al.
is mij al eens overkomen toen ik in mijn jonge jaren ( ahum ) ook zo'n dingen deed.
bij een controle moest ik de claxon indrukken en ik had van die drie tonige koehoorns onder de kap. ze schrokken zich een hoedje :lol: :lol: :lol: maar dat koste me wel een paar centen, en ik moets ze eruit halen :evil:
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

:roll: Vraag me af of het indruk maakt op de meisjes....
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Is niet altijd nodig om indruk te maken. Ik had vroeger ook zo'n hoorn en zelfs uhum, van die michael knight ledjes in de grill. Ja ik weet dat het erg fout is, maar dat was een jaar of 15 geleden erg in. Heb er gelukkig nooit een bekeuring voor gehad.

Maar als de hoorn al aangesloten is kun je er idd een bekeuring voor krijgen. Dus een gewaarschuwd man telt voor twee.
Afbeelding
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Ik wilde m netjes aansluiten op een van de 2 rechter knopjes die nog leeg zijn op je dashbord. Moet inderdaad wel onzichtbaar zijn.

Indruk maken op meisjes doe je inderdaad niet met een flinke toeter. (alhoewel, niet eentje die op lucht werkt 8) )
Had ook een GP met allemaal specificaties.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

buxol schreef:Ik wilde m netjes aansluiten op een van de 2 rechter knopjes die nog leeg zijn op je dashbord. Moet inderdaad wel onzichtbaar zijn.

Indruk maken op meisjes doe je inderdaad niet met een flinke toeter. (alhoewel, niet eentje die op lucht werkt 8) )
denk je hierbij aan minirokjes Bux :?:
Plaats reactie