panel vervangen

Plaats reactie
tonnie
Nuovo Arrivato
Berichten: 81
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 12:18
Locatie: diemen

panel vervangen

Bericht door tonnie »

Goedendag.

Al sinds een paar maanden zit ik met een klacht met mijn gp.

De bluetooth functie,regensensoren,dashboard verlichting en stuurverlichting,parkeersensoren werken telkens niet. Na een bezoekje bij de dealer werkt het weer wel, alleen het valt na 1 dag weer uit en zit ik weer met hetzelfde probleem. Ik ben daarvoor al 3 keer naar de dealer geweest

Omdat ik verhuist ben en mijn oude dealer gewoon klote is, ben ik naar een fiat dealer in de buurt gegaan. Daar heb ik de auto gebracht. Deze hebben geconstateert dat er een fout zit in het panel systeem, waardoor er een nieuwe in moet. Deze hebben ze dan nu ook besteld.

Misschien dat jullie dat weten, maar krijg ik dan ook blue en me? ipv alleen bluetooth? Want dan zal ik er eigenlijk wel blij mee zijn :P
joedelta

Re: panel vervangen

Bericht door joedelta »

tonnie schreef:Goedendag.

Al sinds een paar maanden zit ik met een klacht met mijn gp.

De bluetooth functie,regensensoren,dashboard verlichting en stuurverlichting,parkeersensoren werken telkens niet. Na een bezoekje bij de dealer werkt het weer wel, alleen het valt na 1 dag weer uit en zit ik weer met hetzelfde probleem. Ik ben daarvoor al 3 keer naar de dealer geweest

Omdat ik verhuist ben en mijn oude dealer gewoon klote is, ben ik naar een fiat dealer in de buurt gegaan. Daar heb ik de auto gebracht. Deze hebben geconstateert dat er een fout zit in het panel systeem, waardoor er een nieuwe in moet. Deze hebben ze dan nu ook besteld.

Misschien dat jullie dat weten, maar krijg ik dan ook blue en me? ipv alleen bluetooth? Want dan zal ik er eigenlijk wel blij mee zijn :P
Dat is een vraag die je aan je dealer zou moeten stellen (die zou hier navraag naar kunnen doen), maar er lijkt mij inderdaad een kans te zijn dat een upgrade naar Blue&Me noodzakelijk is, omdat de panels van het oude systeem niet meer geleverd worden.
Zeker weten doe ik dat dus niet, maar ik kan het me voorstellen.
tonnie
Nuovo Arrivato
Berichten: 81
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 12:18
Locatie: diemen

Bericht door tonnie »

hm merk het wel over 10 dagen. Ben benieuwd
Plaats reactie