Olielek linker wielkast

bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

tonyvandenbroek schreef:Gauw de naar de dealer, zou ik zeggen. Tenzij het van de airco kwam maar dat zal wel niet. Als er daadwerkelijk olie ligt heb je toch echt ergens een lekage. Niet best. Zelf even goed het olie peil in de gaten houden en, hup naar de dealer.
van de airco mag alleen zuiver water vanaf komen :wink:
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

ineke schreef:Ja morgen ben ik vrij dus dan sta ik om 9 uur al bij de dealer in breda.
Dat zijn mindere berichten Ineke, maar ik zie dat je morgen naar garage Otten gaat. Doe ze de groeten van mij.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ja Joe dat zal ik doen :lol: :lol: :wink:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
Scooterguy
Junior Stato
Berichten: 251
Lid geworden op: zo feb 12, 2006 23:59
Locatie: Kwaadmechelen(B)
Contacteer:

Bericht door Scooterguy »

En hoe zit het nu met ons lekkend Ineke? 8)
Enig idee wat er mis was?
Grande Punto 2009 1.3 MJT 85PK Sport + een bende opties.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

ja ik ben naar de garage geweest ze hebben de auto na gekeken en op de brug gezet ,ze zagen dat er wel wat gelekt was maar konden het niet direct vinden .Ik moet het in de gaten houden en als er weer wat lekt dan moest ik maar meteen terug en dan zouden hem een dag houden en helemaal nakijken.Voor de rest de olie is bij gevuld, en ik moet regelmatig peilen. Dus ja is afwachten.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Plaats reactie