Vanmorgen de eerste storing

Gebruikersavatar
Vierhout
Nuovo Arrivato
Berichten: 12
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 18:55
Locatie: VIERHOUTEN

Veiligheidsgordelpiep.

Bericht door Vierhout »

@Supernova:

Lag er niets op de rechter stoel? :roll:
Heb ik ook al een paar maal gehad, al is het maar heel ligt.
De sensor in de stoel is erg gevoelig.

[/b]
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

diabloNL schreef:
Supernova schreef:Ik reed gisteren op een provinciale weg, gaat mijn auto ineens heel irritant piepen met de mededeling dat ik mijn gordel niet aan had... En die had ik dus wel aan! Duurde een seconde of 10, en toen bedacht ie dat ik mijn gordel wel aanhad, erg vreemd :?
Niet toevallig een tas op de passagiersstoel die net op de grens van het gewicht was?
werkt die op gewicht :shock:
dat lijkt me sterk, want dan hoef ik de gordel niet in te klikken om dat irritant geluidje niet te horen.

denk eerder dat als je de gordel inklikt één of ander contact tot stand komt. :roll:

ik heb hier een paar maanden geleden ook éémaal last van gehad bij de bstuurdersgordel terwijl hij zat ingeklikt.
na ff ermee te bewegen was het weg.
Gebruikersavatar
PuntoXM
Nuovo Arrivato
Berichten: 174
Lid geworden op: do jul 13, 2006 14:38
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door PuntoXM »

Werkt inderdaad op druk/gewicht. Als ik (stilstaand in de file, ja) op de passagiersstoel leun om wat uit het dash te pakken, wil 'ie soms ook al alarm slaan :D
Rogier Verhoef - Autolinkje!
- Grande Punto 1.3mjt90 Edizione Prima
- XM V6 Exclusive
- CX 2400ie Pallas C-matic
Ex: Xantia HDI Break, GSA X1, CX 22 TRS, XM TurboD12, 205 Forever D
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Gewicht hoor hannes. :wink: Ik zette in het begin me sporttas naast me maar dat heb ik snel afgeleerd. :lol:


Is toch ook logisch anders zou hij altijd afgaan als er niemand op de passagiersstoel zit en de gordel dus niet vast zit.


EDIT: Wacht even hannes...wil jij zeggen dat jij altijdt de passagiersgordel inklikt als je alleen rijdt? :shock:
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

diabloNL schreef:Gewicht hoor hannes. :wink: Ik zette in het begin me sporttas naast me maar dat heb ik snel afgeleerd. :lol:


Is toch ook logisch anders zou hij altijd afgaan als er niemand op de passagiersstoel zit en de gordel dus niet vast zit.


EDIT: Wacht even hannes...wil jij zeggen dat jij altijdt de passagiersgordel inklikt als je alleen rijdt? :shock:
Bedankt Diablo, heb alweer wat geleerd. :P


dat doe ik idd Diablo. :wink: en niet omdat ik bang ben dat de pieper afgaat.
maar dat doe ik omdat hij anders tegen de deurstijl aan ligt te rammellen en dat stoort me. :evil:
dat stukje rubber wat daar zit helpt niet echt :?
Gebruikersavatar
Supernova
Junior Stato
Berichten: 240
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:40
Locatie: Breda

Bericht door Supernova »

mijn tas lag wel op de stoel... Dan zal dat het wel geweest zijn... Vond het erg vaag in ieder geval :)
GP 1.4 ed. Blue & Me Belly Sand Dance
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:
diabloNL schreef:Gewicht hoor hannes. :wink: Ik zette in het begin me sporttas naast me maar dat heb ik snel afgeleerd. :lol:


Is toch ook logisch anders zou hij altijd afgaan als er niemand op de passagiersstoel zit en de gordel dus niet vast zit.


EDIT: Wacht even hannes...wil jij zeggen dat jij altijdt de passagiersgordel inklikt als je alleen rijdt? :shock:
Bedankt Diablo, heb alweer wat geleerd. :P


dat doe ik idd Diablo. :wink: en niet omdat ik bang ben dat de pieper afgaat.
maar dat doe ik omdat hij anders tegen de deurstijl aan ligt te rammellen en dat stoort me. :evil:
dat stukje rubber wat daar zit helpt niet echt :?
stukje rubber? :shock:
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

joedelta schreef:
hannes schreef:
diabloNL schreef:Gewicht hoor hannes. :wink: Ik zette in het begin me sporttas naast me maar dat heb ik snel afgeleerd. :lol:


Is toch ook logisch anders zou hij altijd afgaan als er niemand op de passagiersstoel zit en de gordel dus niet vast zit.


EDIT: Wacht even hannes...wil jij zeggen dat jij altijdt de passagiersgordel inklikt als je alleen rijdt? :shock:
Bedankt Diablo, heb alweer wat geleerd. :P


dat doe ik idd Diablo. :wink: en niet omdat ik bang ben dat de pieper afgaat.
maar dat doe ik omdat hij anders tegen de deurstijl aan ligt te rammellen en dat stoort me. :evil:
dat stukje rubber wat daar zit helpt niet echt :?
stukje rubber? :shock:
he he...misschien moet je die met ribbels nemen. Ik denk dat die iets beter dempt. :lol:
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Plaats reactie