luchtrooster verwijderen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Supernova
Junior Stato
Berichten: 240
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:40
Locatie: Breda

luchtrooster verwijderen

Bericht door Supernova »

Ik dacht, laat ik mijn pda bevestigen aan het luchtrooster met zo'n speciaal opzetstuk. Zo gezegd, zo gedaan, maar nu kon ik mijn luchtrooster dus niet meer verstellen. Ik heb hem er dus uiteindelijk maar afgehaald en mijn pda alsnog via de zuignap op het dode raampje gezet. Nu kom ik er net achter dat het rooster helemaal niet meer is te verstellen, oftewel, hij kan niet meer open of dicht...

Waarschijnlijk is het stangetje dat aan de achterkant aan die lamellen zit losgeschoten, maar ik krijg het rooster er niet uit. Ik naar de Fiat-dealer, maar deze gaat het oplossen door een nieuw rooster te bestellen, maar dat gaat natuurlijk een hoop geld kosten :S

Ik heb echt het idee dat als ik het rooster eruit krijg dat ik het zo kan fixen, maar het lukt me niet om het rooster eruit te halen. Weet iemand hoe ik dat kan doen?
GP 1.4 ed. Blue & Me Belly Sand Dance
Gebruikersavatar
Joeri
Nuovo Arrivato
Berichten: 187
Lid geworden op: di jul 25, 2006 8:45
Locatie: Reuver
Contacteer:

Bericht door Joeri »

vanmorgen hetzelfde gehad, een rooster klemde, weer gesloten en opnieuw geprobeerd en toen zaten alle lamellen los :( ik heb er verder geen apparaten of beugels aan gehad hangen.

Dealer gebeld en zij gaan als garantie nieuwe bestellen.

Joeri
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

De monteur van mijn dealer kreeg hem er met 2 schroevendraaiers uit, alleen was het bevestigingsbeugeltje van de lammelletjes zo uit zijn verband dat er ook een nieuwe in is gezet. Hij was trouwens spontaan los geschoten.
Gebruikersavatar
Supernova
Junior Stato
Berichten: 240
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:40
Locatie: Breda

Bericht door Supernova »

Kreeg gisteren een telefoontje dat het rooster binnen was, dus ik heb mijn auto vandaag naar de dealer gebracht. Ze zijn er ruim een uur mee bezig geweest om hem te vervangen, dus ik heb alle boekjes in de wachtruimte kunnen lezen :wink:

Zoals ik eerder al zei was ik bang dat het veel zou gaan kosten, aangezien ik denk dat ik het zelf kapot had gemaakt, maar ze hebben het netjes binnen de garantie vervangen, heb dus niks hoeven betalen. Klasse Otten!
GP 1.4 ed. Blue & Me Belly Sand Dance
joedelta

Bericht door joedelta »

Supernova schreef:Kreeg gisteren een telefoontje dat het rooster binnen was, dus ik heb mijn auto vandaag naar de dealer gebracht. Ze zijn er ruim een uur mee bezig geweest om hem te vervangen, dus ik heb alle boekjes in de wachtruimte kunnen lezen :wink:

Zoals ik eerder al zei was ik bang dat het veel zou gaan kosten, aangezien ik denk dat ik het zelf kapot had gemaakt, maar ze hebben het netjes binnen de garantie vervangen, heb dus niks hoeven betalen. Klasse Otten!
Ik had niet anders verwacht van garage Otten :wink:

Ik heb zelf ook zoiets gehad bij mijn Stilo Multiwagon. Daar was een haak aan de achterkant van de achterbank, waar de oprolbare kofferruimte afscherming in hing, afgebroken, omdat ik een keer een beetje te hardhandig het zaakje had losgehaakt, maar dat werd ook gewoon binnen de garantie vervangen. Het zijn van die kleine dingen die een klant een tevreden klant maakt en dat hebben ze daar goed door.
Plaats reactie