Leadtek Speedingmaster: Iemand ervaring mee?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Leadtek Speedingmaster: Iemand ervaring mee?

Bericht door Oeroe »

Las het in t blokker krantje ;-)

http://www.oopsonline.com/

overigens grappig dat hij hier in de blokker krant voor 5 a 6 tientjes wordt aangeboden en op pdashop

http://www.pdashop.be/product/17585/lea ... ikker.html
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

zelf geen ervaring mee maar hoor er vreemde verhalen over dat het niet goed werk wy verkochten ze ook maar dat mocht niet meer ivm illegaal
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Illegaal is het niet, het werkt gewoon met GPS net als al die TomTom & klonen.
Of het goed werkt, geen idee ... heb zelf flitswaarschuwing via flitsservice.nl op mijn smartphone/TomTom en moet zeggen dat hij best nog wel eens een paal mist dus ik vertrouw er niet op. Op flitsservice.nl vind je op het forum ook wel wat info over die Speedingmaster, misschien werkt die met een andere database.
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Geen ervaring mee, ik gebruik zelf de flitspalen informatie via de tomtom.

[gelijk even de topictitel aangepast, was mij iets te algemeen]
Had ook een GP met allemaal specificaties.
rubeneduardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 128
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 14:53
Locatie: Eindhoven

Bericht door rubeneduardo »

Ik heb er een gehad (dummy), omdat mijn vader's bedrijf die dingen toen inkocht-verkocht. Moet zeggen dat deze boven verwachtingen presteerde. Het is zelfs mogelijk de speedingmaster te updaten met updates van flitspaal.nl (samenwerkingsverband met leadtek). Ik zou hem voor 5 a 6 tientjes niet laten liggen. Enig nadeel is dat hij als een tierelier gaat piepen als je meerdere flitspalen binnen een klein gebied hebt.

PS. Overigens ook aan te sluiten op smartphones en pocketpc. Dan kun je icm TOMTOM de GPS gebruiken van dit apparaat.

Kijk op onderstaande link om te kijken hoe het updaten in z'n werking gaat.
http://www.flitspaal.nl/pdf/speedingmaster.pdf
GP 1.3 JTD | Reservewiel | Stuur | 4 wielen |
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

ja agh =) was meer benieuwd naar de prestaties. maar goed ik zelf heb nu tomtom 6 op mn nieuwste aanwinst draaien. Ook de camera's erop gezet dus komt op hetzelfde neer heb ik zo het idee.

Afbeelding

Zelf ook wat naar het apparaat zitten surfen alleen vind het zo vreemd dat ie bij de blokker voor 5 tientjes is te halen je zou zeggen dat de kwali dan niet zo heel goed kan zijn....
rubeneduardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 128
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 14:53
Locatie: Eindhoven

Bericht door rubeneduardo »

Oeroe schreef:ja agh =) was meer benieuwd naar de prestaties. maar goed ik zelf heb nu tomtom 6 op mn nieuwste aanwinst draaien. Ook de camera's erop gezet dus komt op hetzelfde neer heb ik zo het idee.

Afbeelding

Zelf ook wat naar het apparaat zitten surfen alleen vind het zo vreemd dat ie bij de blokker voor 5 tientjes is te halen je zou zeggen dat de kwali dan niet zo heel goed kan zijn....
Kwaliteit is wel redelijk te noemen (is opzich een degelijk apparaat). Alleen heeft het apparaat niet zoveel functionaliteit, het heeft gewoon een simpel schermpje met daarop wat informatie over flitspalen. Het doet gewoon simpel wat het moet doen. Het is meer een slimme accessoire voor de auto, in plaats van een multifunctionele pocketpc.

En wat betreft tot de prijs bij de blokker in tegenstelling tot bijvoorbeeld PDAshop: Slimme inkoopactie geweest van Blokker.
GP 1.3 JTD | Reservewiel | Stuur | 4 wielen |
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

rubeneduardo schreef: En wat betreft tot de prijs bij de blokker in tegenstelling tot bijvoorbeeld PDAshop: Slimme inkoopactie geweest van Blokker.
true daarom raakte ik ook geintereseerd en wellicht mede punto rijders die wel eens hun voeten laten zakken op t pendaal :roll:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Oeroe schreef:
rubeneduardo schreef: En wat betreft tot de prijs bij de blokker in tegenstelling tot bijvoorbeeld PDAshop: Slimme inkoopactie geweest van Blokker.
true daarom raakte ik ook geintereseerd en wellicht mede punto rijders die wel eens hun voeten laten zakken op t pendaal :roll:

Dat doe ik NOOIT.... :oops:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Phunmaker
Nuovo Arrivato
Berichten: 63
Lid geworden op: zo aug 13, 2006 8:42
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door Phunmaker »

Stinger DSI :twisted:
Grande Punto 1.9 JTD Sport
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Oeroe schreef:ja agh =) was meer benieuwd naar de prestaties. maar goed ik zelf heb nu tomtom 6 op mn nieuwste aanwinst draaien. Ook de camera's erop gezet dus komt op hetzelfde neer heb ik zo het idee.

x

Zelf ook wat naar het apparaat zitten surfen alleen vind het zo vreemd dat ie bij de blokker voor 5 tientjes is te halen je zou zeggen dat de kwali dan niet zo heel goed kan zijn....
Goeie keus die telefoon! Heb dezelfde, echt een super ding ;)
Ben eigenlijk wel benieuwd of hij door B&M herkent wordt ... misschien al ervaring mee?
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

mooi ding inderdaad, maar SMS'en gaat klote zonder toetsenbord
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

kep geen blauwtand in de GrandePunto. Wat betreft blauwtand zelf geen enkele problemen met mijn pda. Ding synct door muren heen met mn laptop ;-) paired met elke telefoon dus daar kan t niet aan liggen.

just try denk ik dan.

btw net mn brodit houder ingebouwd. :twisted:

Afbeelding

Zal even wat high res plaatsen als t licht is. :roll:
ExTaxi schreef:mooi ding inderdaad, maar SMS'en gaat klote zonder toetsenbord
Geen probleem met het stokkie, wen je vanzelf aan als je je pda veel gebruikt. Ik heb hem eerder voor de TOMTOM gekocht en de PDA functies. Dat hij kan bellen was leuk mee genomen.
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Helaas heb ik nog geen GP op het te proberen, maar was wel nieuwsgierig (straks een duur B&M systeem waar ik niks mee kan :lol: ).
Wacht met smart op je high res foto's bij daglicht, wil me ook een Brodit houder + Proclip aanschaffen. Heb je er een die is ingebouwd? Benieuwd of je een beetje achter het dashboard kunt komen.
Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Joh@n »

ExTaxi schreef:mooi ding inderdaad, maar SMS'en gaat klote zonder toetsenbord
Gaat prima, blind typen in de auto ;) Wen je vanzelf aan. Virtueel toetsenbord is niets anders dan een gewoon toetsenbord :)
Seat Leon 1.9 TDi
Plaats reactie