algemeen

Plaats reactie
frans
Nuovo Arrivato
Berichten: 30
Lid geworden op: do aug 03, 2006 14:17
Locatie: zoetermeer

algemeen

Bericht door frans »

ik heb donderdag mijn Bi -xenon h4 H- L laten inbouwen bij acdelco in utrecht .deze afspraak stond al vanaf 18 november .ik heb nu wat ik graag wilde er mee kunnen seinen dus ik heb er nu een met kapje .de inbouw duurde ongeveer 3 uur .omdat er veel meer draaden bij zitten en de vitting is veel dikker als de a xenon die jullie momenteel hebben .De service van Acdelco is toppie de uuren hebben ze mij niet door berekend .ik ben zeer tevreden.
mijn fiat 500 sport 1.4 16v rood .bluetooth-me-nav. en alu dorpele en pedalen .achteruitrijsensoren. slotbouten en mistlampen en stootstrips in kleur met 500 logo
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

blij te lezen frans
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Re: algemeen

Bericht door ineke »

frans schreef:ik heb donderdag mijn Bi -xenon h4 H- L laten inbouwen bij acdelco in utrecht .deze afspraak stond al vanaf 18 november .ik heb nu wat ik graag wilde er mee kunnen seinen dus ik heb er nu een met kapje .de inbouw duurde ongeveer 3 uur .omdat er veel meer draaden bij zitten en de vitting is veel dikker als de a xenon die jullie momenteel hebben .De service van Acdelco is toppie de uuren hebben ze mij niet door berekend .ik ben zeer tevreden.


Zal wel heel mooi zijn. :lol: :lol: :lol: :wink:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Plaats reactie