Mijn gp (t-jet sport) rijdt op zich heerlijk, maar vooral als ik de motor (zo ongeveer) stationair laat lopen (bv in files) dan voel ik de auto af en toe heel kort inhouden en daarna stoten, alsof hij een cilindertje minder gebruikt dan normaal. Wat kan het zijn? En hoe kan ik dit oplossen? Er zijn geen vreemde bijgeluiden of storingen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Een ongebruikte cilinder?
Een ongebruikte cilinder?
Fiat Grande Punto 1.4 Tjet 16V Sport (2008)
Re: Een ongebruikte cilinder?
Met mijn vorige auto (vw golf) heb dit probleem erg vaak gehad. Negen van de tien keer was de oorzaak 1 of meerdere vervuilde dan wel loszittende bougies, of een kapotte bougiekabel.
Fiat Grande Punto T-Jet Sport - Grigio Impeccabile
Re: Een ongebruikte cilinder?
Ik zal er even naar laten kijken [emoji17]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Fiat Grande Punto 1.4 Tjet 16V Sport (2008)
Re: Een ongebruikte cilinder?
Ik heb net hetzelfde probleem gehad met mijn Starjet: bobine defect cylinder 4. Deze is vervangen en probleem is voorbij. Ook de bobine op cylinder 1 vervangen. Hier was een stuk buitenkant afgebroken.
Groeten, Alex
Re: Een ongebruikte cilinder?
Auto net terug van apk/grote beurt. Hierbij ook naar dit probleem laten kijken. Ze hebben 4 bougies vervangen. Auto rijdt weer als een zonnetje
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Fiat Grande Punto 1.4 Tjet 16V Sport (2008)
bobine connector
Ik heb een probleem, 1 van mijn bobines is kapot de stekker is afgebroken, nu kan ik een nieuwe bobine kopen, dat is het probleem niet maar de connector waar de bobine aan zit is ook kapot.
het gaat om een fiat grande punto starjet 1.4 16v
hoe heet de stok waar de bobines aan vast zitten deze heb ik namelijk nodig, ik vind op internet alleen losse bobines
het gaat om een fiat grande punto starjet 1.4 16v
hoe heet de stok waar de bobines aan vast zitten deze heb ik namelijk nodig, ik vind op internet alleen losse bobines