banden en lampen

Gebruikersavatar
Edu
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: vr mar 17, 2006 1:06
Locatie: Amstelveen

Bericht door Edu »

Onder mijn nieuwe Stilo 3,5 jaar geleden zaten Michelin banden 215xhupeldepup. Maar daar heb je niets aan nu :)

Ik gok dat er onder de GP Goodyears zitten, want dit is een zeer goed jaar voor FIAT. :wink:
majoh
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: wo mar 22, 2006 11:36

Bericht door majoh »

Ik heb standaard velg + wieldop (tis dan ook een standaard uitvoering) daar zitten pirreli op
GPEdizione
Nuovo Arrivato
Berichten: 62
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 18:11
Locatie: Hengelo O.V.

Bericht door GPEdizione »

Bij mij onder de gp edizione prima.. zitten het merk bridge stone onder in de maat 175 / 65 / 15
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

joedelta schreef: Laat het alsjeblieft geen Dunlop zijn, die had ik onder mijn Bravo Trofeo (type SP Sport 2000) en die vond ik echt slecht. Onder mijn Stilo zitten Firestone Firehawk 700 banden, die zijn wel aardig, maar slijten nogal snel. De beste banden die ik tot nu toe heb gehad waren Good Year Eagles (onder de Lancia Delta).
Helaas is dat bij elke auto weer anders. De GY Eagles F1-GSD3 die ik had cupten als een gek onder een 156, wat bij een ander merk weer niet zo was.
Diezelfde Eagles onder de Bravo hadden enorme spoorvorming, maar cupten weer niet, de Toyo's die er nu onder zitten bij mijn vrouw hebben weer amper last van spoorvorming! Het moet dus nog maar blijken welke banden lekker rijden onder de GP :?
joedelta

Bericht door joedelta »

LaTiNo schreef:
joedelta schreef: Laat het alsjeblieft geen Dunlop zijn, die had ik onder mijn Bravo Trofeo (type SP Sport 2000) en die vond ik echt slecht. Onder mijn Stilo zitten Firestone Firehawk 700 banden, die zijn wel aardig, maar slijten nogal snel. De beste banden die ik tot nu toe heb gehad waren Good Year Eagles (onder de Lancia Delta).
Helaas is dat bij elke auto weer anders. De GY Eagles F1-GSD3 die ik had cupten als een gek onder een 156, wat bij een ander merk weer niet zo was.
Diezelfde Eagles onder de Bravo hadden enorme spoorvorming, maar cupten weer niet, de Toyo's die er nu onder zitten bij mijn vrouw hebben weer amper last van spoorvorming! Het moet dus nog maar blijken welke banden lekker rijden onder de GP :?
I guess so...de Good Year Eagle NCT's onder de Lancia Delta cupten bij mij geheel niet. Na 6 jaar waren de achterbanden nog goed genoeg om probleemloos naar voren te plaatsen.
Patrick
Junior Stato
Berichten: 436
Lid geworden op: do mar 09, 2006 20:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Patrick »

als ik het me goed herriner, ik heb er niet echt op gelet, maar volgens mij zaten er firestone op mijn 16" velgen.
Plaats reactie