Motor overleden!

Gebruikersavatar
Scarrrr
Nuovo Arrivato
Berichten: 177
Lid geworden op: za aug 15, 2015 15:51

Re: Motor overleden!

Bericht door Scarrrr »

Ik heb een afspraak gemaakt om de distributie te laten vervangen.. Wel bij een andere garage dan normaal, want mijn vaste monteur kan niet de hele dag de brug in gebruik houden (voor een auto van een ander merk dan de garage waar hij werkt)... Bedrijf krijgt wel positieve reviews en ik kan er eigenlijk niks slechts over vinden, maar toch heb ik een beetje (gezonde?) argwaan.

Profile wilde geen offerte uitbrengen omdat ze niet het juiste gereedschap hadden liggen.. Hoe gaan andere merkloze garages daar mee om?
Afbeelding
RVE
Junior Stato
Berichten: 291
Lid geworden op: di okt 16, 2012 10:05

Re: Motor overleden!

Bericht door RVE »

Ik werk toevallig bij een grossier in automaterialen. Wanneer klanten in zo'n situatie zelf het gereedschap niet hebben, kunnen zij dit huren bij ons. Dit alles is dan inc. (video)handleiding etc.
Het kan echter ook goed zijn dat de garage dit vaker doet en het materiaal gewoon zelf bezit.
Gebruikersavatar
Scarrrr
Nuovo Arrivato
Berichten: 177
Lid geworden op: za aug 15, 2015 15:51

Re: Motor overleden!

Bericht door Scarrrr »

Nou hij staat bij de garage.. zo'n 775,- voor distributie, waterpomp, spanrollen en multiriem.. ben benieuwd wat het oplevert. Ik hoop in elk geval nog veel km's rijplezier.
------
Auto weer opgehaald.. geen extreme slijtage aan de distributie :?: wel een waterpomp die bijna aan z'n eind was. Heb wel het idee dat de auto wat soepeler draait (minder vibraties en geluidjes) echter kan dat ook komen omdat ik een rammelbak al leenauto kreeg :lol:
Afbeelding
Plaats reactie