Schakelaar voor stad/dimlicht doet het niet

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Juvenine
Nuovo Arrivato
Berichten: 119
Lid geworden op: di apr 09, 2013 22:38

Schakelaar voor stad/dimlicht doet het niet

Bericht door Juvenine »

Beste GPCers

Twee dagen geleden kwam ik in het donker thuis en toen ik de auto had geparkeerd wilde ik mijn licht uit zetten.
Tot mijn verbazing reageerde heel het licht niet meer op het draaien van de schakelaar, zowel geen reactie op dimlicht stand, stadslicht stand en uit-stand.

Nu staan de lampen aan zodra ik de auto start en gaat deze ook weer uit zodra ik mijn sleutels er uit haal, gelukkig trekt dus de accu niet leeg etc. :) Maar toch een erg vervelend probleem wat ik liever op los of laat lossen.
Overigens voor de rest werken de andere functies op de hendel wel zoals groot licht en richting aanwijzen. Verder ook geen andere storingen in de auto zover ik heb kunnen waarnemen.

Heeft een van jullie dit wel eens gehad en zijn er dingen die ik kan doen om het te verhelpen? Op internet lijk ik niet echt het juiste te kunnen vinden om het probleem te traceren.

Groet,

Nick
Grande punto 1.4 T-jet. Harstikke zwart!
Gebruikersavatar
Juvenine
Nuovo Arrivato
Berichten: 119
Lid geworden op: di apr 09, 2013 22:38

Re: Schakelaar voor stad/dimlicht doet het niet

Bericht door Juvenine »

Volgens mij mag ik concluderen dat niemand anders dit euvel zelf heeft opgelost, helaas ! :oops:
Ik laat de lampen nu maar aanstaan en hopelijk zijn ze een beetje lief voor mij als hij weer naar de garage gaat voor z'n beurt.
Grande punto 1.4 T-jet. Harstikke zwart!
Plaats reactie