Blower climate control doet het heel even

Algon
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 406
Lid geworden op: wo jun 07, 2017 17:04
Locatie: Sittard

Re: Blower climate control doet het heel even

Bericht door Algon »

Snap ik, bij mij zitten ze nu goed vast met de kabelschoen dus ik laat het voorlopig zo. Misschien straks niet meer als mensen er met hun voeten tegenaan stoten.
Fiat Grande Punto T-jet 2008
LED headlights - Savali - Skytune - K&N
Gebruikersavatar
Marius
Nuovo Arrivato
Berichten: 50
Lid geworden op: za aug 25, 2018 12:24

Re: Blower climate control doet het heel even

Bericht door Marius »

Fixma schreef:Dat zou ik het niet doen. krijg je de ventilator er niet meer uit. En die moet soms er uit om de bladeren eruit te halen.
Gewoon even nieuwe stekker bestellen of anders gele knijp/schuif stekkers gebruiken..

Ik denk dat je climate control hebt? DIe heeft een elektronische regelaar en geen weerstand. Die zijn ook bij Verde te krijgen.
Zijn twee dezelfde stekkers (met ander key maar die bij Verder zijn universal) de derde stekker hoeft normaal nooit vervangen te worden en is ook een ander formaat, omdat het stuur stroom kabel is die niet weg brand.. DIe is ook niet te krijgen
vraagje die bladeren hoe komen die er in want zit het intrieur filter toch voor? anders zal ik de mijne is er een keer uit halen.
Gebruikersavatar
Fixma
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 125
Lid geworden op: zo jul 24, 2016 11:42
Locatie: Friesland

Re: Blower climate control doet het heel even

Bericht door Fixma »

De interieurfilter is na de ventilator bij de airco condensor (middenconsole)
Er is open rooster bij je voorraam maar daar gaan de bladeren doorheen en komen uiteindelijk bij je ventilator terecht.
Normaal hoor het wel als er bladeren in zit (bromgeluid rechterkant dashboard) anders vind het vermalen terug bij je interieurfilter als je die vervangt omdat het stinkt (rotte bladeren)..
Gebruikersavatar
Marius
Nuovo Arrivato
Berichten: 50
Lid geworden op: za aug 25, 2018 12:24

Re: Blower climate control doet het heel even

Bericht door Marius »

O oké bedankt dacht dat deze voor de ventilator zat maar inderdaad dan is goed mogelijk en zal ik het is de gaten houden
Plaats reactie