auto repareert zichzelf?

Plaats reactie
lowiesjie
Nuovo Arrivato
Berichten: 42
Lid geworden op: di mar 26, 2013 16:20

auto repareert zichzelf?

Bericht door lowiesjie »

Enige weken geleden had ik opeens last van een soort "kloenk" geluid tijdens het sturen. Ik had zoiets al eerder gehad, bij 75.000 km zijn er toen veerpootlagers vervangen en was het geluid weg. Nu bij ca. 95.000 dacht ik dat hetzelfde probleem zich weer voordeed. Ik ging naar de garage en de monteur reed even met de auto. Hij had het vermoeden dat het een stabilisator stangetje kon zijn. Afijn, afspraak gemaakt icm APK en wat andere dingen. Nu enkele weken later is het geluid opeens verdwenen, zo lijkt het. De garage kan het nu ook niet meer horen en bij de check van de ophanging, stangen etc. bleek alles ok te zijn. Dit terwijl ik toch wel 2 weken met het geluid heb rondgereden. Ik geloof niet dat mijn auto zich vanzelf repareert, maar wat zou het dan wel kunnen zijn?
Jasper3011
Nuovo Arrivato
Berichten: 54
Lid geworden op: ma okt 03, 2016 21:18

Re: auto repareert zichzelf?

Bericht door Jasper3011 »

Goed nieuws dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Geen idee wat het kan zijn, niet meer bij stilstaan is het beste en het goedkoopste wanneer het geluid weer terug komt op onderzoek uitgaan. Een versleten stabilisator stang kan best een oorzaak zijn, of een ander uitgedroogd rubber.
Plaats reactie