hulp gevraagd power window closer

Plaats reactie
antonino
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: wo jan 31, 2018 20:21

hulp gevraagd power window closer

Bericht door antonino »

hallo ik ben toni en ben nieuw op deze forum
ik zou graag een power window closer inbouwen in mijn GP 1.9 multi jet 3 deur kan iemand mij helpen aub ik weet niet hoe en op welke kabels ik die moet aansluiten heeft er iemand dat al eens gedaan op een GP en kan ik wat uitleg daarvan krijgen ik ken er niets van maar ik heb dat in een fiat bravo gezien als die zijn auto vergrendeld gaan de ramen automatisch dicht en dat vond ik interesant kan dat in een GP en hoe moet ik dat dan doen
dank u toni
Gebruikersavatar
evospark
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 206
Lid geworden op: do okt 08, 2015 17:53
Locatie: Oss

Re: hulp gevraagd power window closer

Bericht door evospark »

Toni, probeer eens de centrale deurvergrendeling button op je afstandbediening in te houden. Wellicht sluiten je ramen dan. Bij mij is dat iig wel zo. Als je de auto ontgrendeld en je houdt de ontgrendel button in gaan de ramen ook open. Succes !!

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
Laatst gewijzigd door J.V. op vr mar 01, 2019 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd; zie forumvoorwaarden s.v.p.
Volkswagen Scirocco Type I / Honda NSR400 / Volkswagen Scirocco Type II / Fiat Bravo 1.4 SX / Fiat Bravo HGT / Fiat Punto 1.3 Mjet / Fiat Punto Evo 1.3 Mjet /Fiat Punto 1.3 Mjet 2015...
antonino
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: wo jan 31, 2018 20:21

Re: hulp gevraagd power window closer

Bericht door antonino »

nee bij mij werkt dat niet heb dat al geprobeerd mijn GP is van 2007 weet niet als dat in de GP sport al was in gebouwd maar bij mij werkt het niet
Gebruikersavatar
evospark
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 206
Lid geworden op: do okt 08, 2015 17:53
Locatie: Oss

Re: hulp gevraagd power window closer

Bericht door evospark »

Gaan je ramen ook niet ineens omhoog ?? Als je de schakelaar in de auto van je raam gebruikt bedoel ik ??

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
Laatst gewijzigd door J.V. op vr mar 01, 2019 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd; zie forumvoorwaarden s.v.p.
Volkswagen Scirocco Type I / Honda NSR400 / Volkswagen Scirocco Type II / Fiat Bravo 1.4 SX / Fiat Bravo HGT / Fiat Punto 1.3 Mjet / Fiat Punto Evo 1.3 Mjet /Fiat Punto 1.3 Mjet 2015...
antonino
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: wo jan 31, 2018 20:21

Re: hulp gevraagd power window closer

Bericht door antonino »

die van de besturder gaat alleen omhoog als ik die even ingedrukt hou die van de andre kant moet ik ingedrukt houden voor te openen en te sluiten
Gebruikersavatar
evospark
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 206
Lid geworden op: do okt 08, 2015 17:53
Locatie: Oss

Re: hulp gevraagd power window closer

Bericht door evospark »

Ik, je kunt nog eens proberen door de passagiers zijde schakelaar van de elektrische raam die je bedient vanaf de bestuurders stoel 3 seconden naar beneden te drukken als de raam reeds geheel geopend is. Dan gaat de passagierszijde ook reageren net als de bestuurders zijde raam en zou de schakeling op de afstandsbediening wellicht ook activeren. Ik lees graag je bevindingen !!
Volkswagen Scirocco Type I / Honda NSR400 / Volkswagen Scirocco Type II / Fiat Bravo 1.4 SX / Fiat Bravo HGT / Fiat Punto 1.3 Mjet / Fiat Punto Evo 1.3 Mjet /Fiat Punto 1.3 Mjet 2015...
antonino
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: wo jan 31, 2018 20:21

Re: hulp gevraagd power window closer

Bericht door antonino »

beste evospark ik heb geprobeerd wat je schreef de schakelaar van de passagiers kant 3 seconden in te houden aan de bestuurders kant maar er gebeurd niets als je de raam dan wilt dicht doen en je laat de schakelaar los stopt die met omhoog te gaan of te sluiten aan de bestuurders kant gaat de raam wel in eens omhoog of om laag met de sleutel doet die niets kan ik nog iets proberen of zo graag wat info
dank u
Gebruikersavatar
evospark
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 206
Lid geworden op: do okt 08, 2015 17:53
Locatie: Oss

Re: hulp gevraagd power window closer

Bericht door evospark »

Heb je de schakelaar wel aan de bestuurders zijde genomen om de passagiers raam te sluiten ?? Zo ja probeer ook even de andere(2de) schakelaar voor die raam. Wellicht dat dit scheelt. Ik zal kijken of ik in de tussentijd wat info van je auto kan vinden of die hetzelfde schakelt en inleest softwarematig gezien.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
Volkswagen Scirocco Type I / Honda NSR400 / Volkswagen Scirocco Type II / Fiat Bravo 1.4 SX / Fiat Bravo HGT / Fiat Punto 1.3 Mjet / Fiat Punto Evo 1.3 Mjet /Fiat Punto 1.3 Mjet 2015...
Gebruikersavatar
evospark
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 206
Lid geworden op: do okt 08, 2015 17:53
Locatie: Oss

Re: hulp gevraagd power window closer

Bericht door evospark »

Je kunt ook proberen bij bv Vireo Fiat dealer door even de werkplaats om info te vragen. Die hebben het antwoord waarschijnlijk tussen hun oren zitten. Zo niet weten ze hier wel snel op terug te komen. Ik denk de moeite waard om te proberen. Succes !!

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
Volkswagen Scirocco Type I / Honda NSR400 / Volkswagen Scirocco Type II / Fiat Bravo 1.4 SX / Fiat Bravo HGT / Fiat Punto 1.3 Mjet / Fiat Punto Evo 1.3 Mjet /Fiat Punto 1.3 Mjet 2015...
antonino
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: wo jan 31, 2018 20:21

Re: hulp gevraagd power window closer

Bericht door antonino »

beste evospark
ik heb alle schakelaars geprobeerd en dat gaat niet heeft er iemand een andere optie graag zou ik dat weten
nu heb ik een kaste power windows closer gekocht voor de ramen automatisch te sluiten maar weet niet waar of hoe ik die moet verbinden of aansluiten heeft er iemand zo iets al eens in een GP ge installeerd graag zou ik weten hoe die dat heeft gedaan en als dat goed werkt op youtube zijn er een paar filmpjes maar dan is alles al aangesloten

heeft er iemand een idee hoe je een power window closer doosje moet aansluiten op een GP3deurs
dank u
Laatst gewijzigd door Rudabroda op zo mar 03, 2019 19:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Berichten samengevoegd
Gebruikersavatar
Neidjel
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 103
Lid geworden op: di mar 07, 2017 15:19

Re: hulp gevraagd power window closer

Bericht door Neidjel »

De reden dat de ramen bij Evospark wel met de afstandbediening dicht gaan en bij een 3 deurs niet is omdat voor zover ik weet enkel de 5 deurs met elektrische ramen achter deze functie vanaf de fabriek heeft.
antonino
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: wo jan 31, 2018 20:21

Re: hulp gevraagd power window closer

Bericht door antonino »

vraagje:sluiten de ramen voor links en rechts van zelf als je de knop even inhoud bij mij sluit alleen de rechtse vanzelf maar links moet ik die in houden tot die dicht zijn mijn GP is een 1.9 multijet sport 3deurs van 2007 en kunt je ook de ramen sluiten met de sleutel ? ik heb dat gezien in een fiat bravo en daar sluiten de ramen vanzelf en kunt u die ook sluiten met de sleutel daarom ben ik benieuwd als dat bij mij ook kan ik heb mijn GP 2hands gekocht daarom die vraagje
dank u
antonino
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: wo jan 31, 2018 20:21

Re: hulp gevraagd power window closer

Bericht door antonino »

de bravo die ik gezien heb heeft ook alleen van voor elektrische ramen voor en daar werkt dat wel ?
antonino
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: wo jan 31, 2018 20:21

Re: hulp gevraagd power window closer

Bericht door antonino »

kan dat iets met de kabels te maken hebben of met de schakelaar
Plaats reactie