banden repair kit

Plaats reactie
Lingotto
Nuovo Arrivato
Berichten: 19
Lid geworden op: di apr 04, 2006 20:17
Locatie: Rotterdam

banden repair kit

Bericht door Lingotto »

de sportsoundplus heeft 16 inch velgen. nou kan daar geen thuiskomertje voor worden besteld en zit er dus zo'n spuitbusje bij. ik heb van de verkoper begrepen dat er een soort schuim uitkomt dat hard wordt. is het nou zo dat je na gebruik van zo'n spuitbus de band daarna moet vervangen of is deze eventueel te plakken? wie heeft er ervaring mee?
joedelta

Bericht door joedelta »

De band kan gewoon door een deskundige bandenhersteller gerepareerd worden, mits je vantevoren meld dat je het schuim hebt gebruikt (zie handleiding). :D
Lingotto
Nuovo Arrivato
Berichten: 19
Lid geworden op: di apr 04, 2006 20:17
Locatie: Rotterdam

Bericht door Lingotto »

joedelta schreef:De band kan gewoon door een deskundige bandenhersteller gerepareerd worden, mits je vantevoren meld dat je het schuim hebt gebruikt (zie handleiding). :D
tnx,
elke keer en nieuwe zou wel steeds een duur grapje zijn.
joedelta

Bericht door joedelta »

Lingotto schreef:
joedelta schreef:De band kan gewoon door een deskundige bandenhersteller gerepareerd worden, mits je vantevoren meld dat je het schuim hebt gebruikt (zie handleiding). :D
tnx,
elke keer en nieuwe zou wel steeds een duur grapje zijn.
Ik had in mijn Stilo ook al een fix en go setje, maar ik heb het nooit nodig gehad. Wel vaak schroeven enzo in mijn band gehad, maar de band bleef steeds vol genoeg om even rustig naar de dealer te rijden voor een reparatie.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:
Lingotto schreef:
joedelta schreef:De band kan gewoon door een deskundige bandenhersteller gerepareerd worden, mits je vantevoren meld dat je het schuim hebt gebruikt (zie handleiding). :D
tnx,
elke keer en nieuwe zou wel steeds een duur grapje zijn.
Ik had in mijn Stilo ook al een fix en go setje, maar ik heb het nooit nodig gehad. Wel vaak schroeven enzo in mijn band gehad, maar de band bleef steeds vol genoeg om even rustig naar de dealer te rijden voor een reparatie.
stel in het ergste geval je krijgt een klapband, moet je dan je dealer bellen of zo :?:
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Fiat Assistance oid

en anders je pechhulpdienst
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
joedelta

Bericht door joedelta »

Inderdaad gewoon FIAT bellen en die regelen de ANWB voor je, of een sleepdienst, of een andere hulpdienst....
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Wel lullig...

Je spliksplinter nieuwe GP op een trailer voor een klapbandje.
Maar ja ik zal ook moeten, heb namelijk 17" chrome shadows en ook geen reserve wiel. Dus NO fix & GO, maar bellen met een KLAPBAND :?
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:Wel lullig...

Je spliksplinter nieuwe GP op een trailer voor een klapbandje.
Maar ja ik zal ook moeten, heb namelijk 17" chrome shadows en ook geen reserve wiel. Dus NO fix & GO, maar bellen met een KLAPBAND :?
vind ik niet lullig, maar gewoon een beetje luxe....aan de kant van de weg staan "hannessen" om je band te verwisselen....dat zie ik dus niet zitten.... :wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Maar je kunt na een paar minuten wel weer lekker in je GP zitten en doorrijden. :P
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:Maar je kunt na een paar minuten wel weer lekker in je GP zitten en doorrijden. :P
onder het smeer en remslijpsel.... :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:
tonyvandenbroek schreef:Wel lullig...

Je spliksplinter nieuwe GP op een trailer voor een klapbandje.
Maar ja ik zal ook moeten, heb namelijk 17" chrome shadows en ook geen reserve wiel. Dus NO fix & GO, maar bellen met een KLAPBAND :?
vind ik niet lullig, maar gewoon een beetje luxe....aan de kant van de weg staan "hannessen" om je band te verwisselen....dat zie ik dus niet zitten.... :wink:
:wink:
Plaats reactie