Verbruik GP 1.4 (8v en 16v)

joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:dan is hij toch lekker zuinig geweest, maar ik neem aan dat je ook niet zo'n scheurijzer bent.
scheurijzer...nee dat valt mee, op de snelweg altijd wel het pedaal diep intrappen bij het accellereren, maar over het algemeen rijd ik niet te hard, op een enkele inhaalmaneuvre na dan...vooral bij van die nieuwe saaie Clio's....ik kwam er een paar tegen en ze leken geen van allen vooruit te branden....dan vind ik het wel leuk om met mijn veel mooiere GP even stevig in te halen en hem er vervolgens weer voor te planten.... :twisted: :twisted: :twisted:
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Waardoor die clio rijder dan weer schrikt en met een slip tegen de vangrail klapt :twisted: weer 1 minder :evil: Joe Joe dat kan je toch niet maken jo :roll: :lol:
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
joedelta

Bericht door joedelta »

Romeodelta schreef::arrow: Waardoor die clio rijder dan weer schrikt en met een slip tegen de vangrail klapt :twisted: weer 1 minder :evil: Joe Joe dat kan je toch niet maken jo :roll: :lol:
Oh, ik dacht dat daar het spelletje om draaide....of is dit geen Need 4 Speed dan? :roll: :twisted:
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Ja daar heb ik ook wel eens last van gehad...je gaat helemaal op in zo'n spelletje. En dan in het echt denken dat als je de GP plat rijdt je gewoon even "reset"...en je hebt weer een nieuwe. 8)
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
joedelta

Bericht door joedelta »

Romeodelta schreef::arrow: Ja daar heb ik ook wel eens last van gehad...je gaat helemaal op in zo'n spelletje. En dan in het echt denken dat als je de GP plat rijdt je gewoon even "reset"...en je hebt weer een nieuwe. 8)
Het waren toch de Clio's die plat gereden werden?
Plaats reactie